Zomaar een zondag

Jeetje wat een noodweer was het hier gisteren zeg. Niets geen BBQ. Het kwam met bakken uit de hemel. We hebben dan ook maar de wijze beslissing genomen om een leuk restaurantje uit te kiezen. Zo gezegd zo gedaan. To en ik hebben heerlijk zitten genieten van een grote pan gekookte mosselen. Ron had overheerlijke spare-ribs en Thom een zalig beenhammetje. Kortom we hebben zitten smullen.

Nu schijnt de zon hier en als dat zo blijft dan steken Thom en ik alsnog de BBQ aan en gaan we gezellig samen BBQ-en vanavond. We hebben van de week een mooie teak houten tafel gekocht via Marktplaats en die is Thom nu aan het opknappen. Daar was hij gisteren al mee begonnen, maar ja het begon te regenen. Eens kijken of dat vandaag dus gaat lukken.

Ik heb in de zijkolom een oproepje geplaatst voor puppies. Kijk er eens naar en mail me als je iets of iemand weet.

Bovenstaande award kreeg ik van Marjan. Nu is het de bedoeling dat ik deze award doorgeef aan 7 andere loggers die er bij mij uitspringen. Ik zou hem graag aan Marjan terug geven maar ja, dat kan niet dus eens ff denken….
1 Bloggers Online Het leukste internet Magazine
2 Henrike Omdat ik het super vind wat ze doet binnen de crisis zorg.
3 Petra OMdat ik haar een kanjer vind en supertrots bn op haar!
4 Wilma Ik hoop dat ze nog vele jaren gezond mag blijven met haar donorhart.
5 Rietje Voor haar leuke verhalen
6 Beuzeblaadje Voor haar mooie foto’s bij de wandelingen.
7 Pia Omdat ik geniet van haar leuke verhaaltjes.

Het liefst zou ik iedereen kiezen, maar ja dat kan nu eenmaal niet. Dat is erg jammer want iedereen verdient er 1. Voor iedereen die dus de moeite neemt om bijna altijd een reactie achter te laten!! Neem hem mee, en geef door…. Geven jullie de award ook weer door?

Tot mijn grote verassing kreeg ik vandaag zelfs 2 awards! Dinie Bedankt!!! Je bent een kanjer.

Fijne zondag!

18 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

18 Reacties op “Zomaar een zondag

  1. Ook hier kwam gisteren eventjes de regen met bakken uit de lucht

    Fijne bbqavond hoor

    Kuss Jans

  2. Hallo wijffie,

    Ik heb je een award gegeven …. via mijn log kun je hier alles over lezen, fijne zondag nog verder.

    Kus Marjan.

  3. Hier was het heel de dag prachtig weer en kwam het ’s avonds met bakken naar beneden.
    Ik hoop echt voor je dat Barcelona er volgend jaar wel in zit!

  4. Hopelijk blijft de zon aan de Hoekse hemel staan en kun je heerlijk genieten van een BBQ + een roseetje. Heb je nog een plaatsje vrij?

  5. Pia

    He bedankt Astrid voor de award, hahaha maar nu ben ik dus blond en zit hier mijn hersenen te kraken hoe ik in godsnaam dat logo moet plaatsen. Maar er komen hulptroepen vanmiddag voor BBQ die het vast wel weten. Wij hebben uit voorzorg toch maar de zeilen opgehangen, anders moeten we het vlees voorgeweekt en wel naar binnen werken misschien. Dus ook gewoon BBQen, het zeil voelt en hoort net aan als kamperen, super. Eetse voor vanavond dus en ik ga mijn best doen voor de award.

  6. Pia

    Nou dit was dus echt een gevalletje van blondheid van mijn zijde, en heb het net nog gekleurd. Dank je voor de simpele uitleg. ‘k Ga mijn best doen. Ennuh toch maar lekker eten en genieten maar dat lukt wel bij jullie

  7. wij zijn gisteren gaan fietsen, en het eerste uur bleef het maar miezerig regenen. Toen klaarde het wat uit, en konden onze kleren toch drogen.
    Echt bbq-weer was het dus ook niet hier…
    Vandaag lijkt het wat beter, al is er nu wel een stevige wind.
    Die rollators van je andere logje lijken me heel handig voor de minder mobiele mensen. Fijn dat zij dan ook kunnen genieten van het strand!

    Nog een fijne zondag, Astrid!

    Liefs,

    Billy

  8. Heej As, wat lief van je…Ik hoop dat we al die tijd dan wel bevriend blijven! Voel me toppie! en ben mijn donor dan ook elke dag dankbaar!!!
    Ga nu nadenken wie ervoor in aanmerking komen…
    Fijne zondag.XxX
    Wilma.

  9. Hier was het gisteren heel de dag droog
    Tot een uur of zeven ’s avonds
    Jammer van de bbq maar lekker uit eten is ook niet verkeert *toch*
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

  10. Ik weet dat je er al een heb gekregen, maar omdat een vermelding toch weer zorgt voor extra bezoekers heb ik je ook genomineerd voor de award. Jullie zijn gewoon twee kanjers. Ik heb de award staan op http://kleineukkepuk.punt.nl

    Je hoeft natuurlijk niet nog eens 7 mensen op te noemen.;)

    Groetjes dinie

  11. noodweer? Bij ons dus de hele dag bijzonder mooi weer geweest…

  12. Hey Astrid,
    Leuk dat je weer even langs kwam op mijn weblog. Fijn dat het hier goed gaat! Hier heeft het gisterenavond niet geregend, maar daarnet wel. We hebben gisteren heerlijk weer gehad.
    Gefeliciteerd met al die awards! Leuk dat je hem ook weer hebt doorgegeven.
    Fijne zondag verder,

    Groetjes van Tanya

  13. Dankje om langs te komen!

    Ivm puppies: ik mail je eens 🙂

    Liefs,

    Daphné en Valéas

  14. hai lieve As, dankjewel voor de award, ik ga meteen kijken hoe ik ‘m door kan geven…….hier was het echt droog tot middernacht…..toen begon ’t pas te regenen……..en vandaag ook weer stralend weer……..liefs en alvast ’n fijne maandag, rietje

  15. Bedankt Astrid voor je award! Ik vind hem top!!
    Liefs Henrike

  16. Hammetje, spareribs, mosselen? Jammie!!
    Mooi alternatief!

  17. Anoniem

    hé zeg, als ik jou foto’s zie moet ik aan m’n dochter denken
    jullie hebben wel iets gemeen.
    zo de eerste opslag.
    henrieke.

  18. Anoniem

    hé zeg, als ik jou foto’s zie moet ik aan m’n dochter denken
    jullie hebben wel iets gemeen.
    zo de eerste opslag.
    henrike.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

