Assiedag

Het was vreselijk bij de tandarts gisteren. De vorige keer had ik een hele aardige knul, nu niet. Tjee wat een slager zeg. Hij maar zeggen, mond verder open, maar ja met mijn kaken lukt dat gewoon niet. Hij ging toch zitten worstelen met zijn dikke worstenvingers. Mijn hemel niet gewoon meer. Er is een wortelkanaal behandeling gedaan. De zenuw die verrot was weggehaald, medicijnen eringestopt en er een noodkroon ingezet. Nu moet dit genezen, dan moet ik pas in september terug en dan wordt de rest gedaan. Ik heb gisteren zo vreselijk veel pijn gehad, dat ik me te buiten ben gegaan aan morfine en andere opiaten om zo min mogelijk pijn te voelen. Mijn kaak ik gekneusd en mijn wang is dik.

Ik heb de receptie wel gelijk even laten noteren dat ze me bij deze slager niet meer hoeven in te delen. Wat een eikel….

Ik ga dus vandaag een Assiedag houden. Ik wil slapen, en slapen, en oja, ik wil slapen.

Truste

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

