Donderdag

Als 1e wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve steunbetuigingen van gisteren. Van de kiespijn is inmiddels de ergste pijn weg getrokken, maar van de gekneusde kaak zal ik nog wel even last houden. Ik zal de volgende datum tzt op het log zetten zodat mijn knokploeg zich kan verzamelen 😉 Jullie snappen dat ik niet weer naar deze slager ga. Gelukkig zitten er meerdere tandartsen in deze praktijk. Ik kan ook niet zo makkelijk bij elke tandarts terecht, want ik kan bijna nergens naar binnen. Dus ook daar moet ik rekening mee houden. Maar goed, die kaak geneest wel weer.

Vandaag lekker lezen, beetje werken, beetje tv kijken. Kortom van alles wat Het weer is slecht dus naar buiten gaan doen we alleen met Mellis. Hij blijft trouwens het liefst binnen met dit weer, plassen en poepen en snel weer terug. Ook binnen is het gezellig tenslotte. Ik moet ook nog even wat verzinnen met eten. Wie weet er een leuk en makkelijk recept wat we morgen met sussie kunnen eten? Zaterdag staat mijn bekende uiensoep op de planning, nu nog wat voor morgen. Tips zijn welkom!

Het weekend wordt gezellig want mijn sussie komt logeren, dus we kijken uit naar het weekend. Sussie komt vrijdag middag al. We hebben er zin in!!

Voor vandaag allemaal een fijne dag, liefs As

19 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

19 Reacties op “Donderdag

  1. Goeiemorgen Astrid. Het is echt weer voor een baaldag. Maak er er wat van.

  2. oh, wat erg voor je, zo’n slager!
    Casa Mila heeft trouwens liften hoor! Dus je kan deze bezichtigen van binnen……….JIPPIE!

  3. Fijn dat je je vanochtend al wat beter voelt. Neem je rust. Fijne lees- en slaapdag gewenst, Maaike

  4. Gelukkig gaat het wat beter met jou en heb je iets leuks om naar uit te zien. Fijne baaldag gewenst.

  5. Ben net terug van heerlijk koffie leuten bij mijn vriendin. Was gezellig! Fijne dag vandaag. Liefs:Wilma.

  6. gelukkig het gaat beter !!
    recept ??? túúrlijk , is heel snel klaar errug lekker …
    Tagliatelle met prei en beemster old .

    Nodig : 300 gr, groene en witte tagliatelle.
    800 gr.prei
    1 teen knoflook (minstens)
    300 gr Beemster old kaas
    4 el olijfolie
    verse basilicum .

    tagl.koken .
    prei in ringen snijden ,knof in plakjes snijden. Kaas in kleine blokjes snijden .

    olijfolie verhitten ….en knoflook fruiten ,Prei toevoegen en 10.min. zacht bakken. Basilicum fijnsnijden en helft aan de prei toevoegen. Met zout en peper op smaak brengen .

    Tagliatelle afgieten en met prei, kaas en de rest van de olie mengen. Met rest van basilicum bestrooien en klaar is astrid ..
    heel lekker , ja ik ben vegetarisch ..maar met dit gerecht heb je daar écht geen erg in ;)))) Ben benieuwd of je het gaat maken …succes !

  7. P.S. Het dak lijkt me trouwens geen goed idee. (zie de foto’s)

  8. Oja ..is voor 4 personen ..eet niet teveel want is erg vullend ;)) maar lekkerrrrrr !!

  9. De kaas smelt best wel vooral als je het op je bord gaat draaien …maar de combi van smaken is zo lekker ..de basil en knof en de prei ..heerlijk !
    de meesten die hier eten , vragen altijd om mijn tagliatelle ;))

  10. Als ’t ging zou ik je mijn tandarts even over sturen, maar ik ben bang dat ik haar niet meer terug krijg! 😉 Dat recept van Lenie ziet er heel smakelijk uit, ben benieuwd wat je gaat maken. Beterschap!

  11. Pia

    Meid fijn dat het weer wat beter gaat. Maar ik dacht jij kan niet eten met die kaak. Moet ik lezen dat je receptje zoekt. Lekker zalmsalade. Sla, komkommer, uitje, augurk, mosterddressing, eitje, pijnboompitjes, zalmplakken (rauw). Simpel, lekker donker bruin stolbroodje er en klaar is Clara. Makkelijk en alles zit er wel in voor de gezondheid. Eet smakelijk als je het wat vindt.

  12. Krijg spontaan trek van die lekkere recepten. Preiprol, is ook lekker. Aardappels naar behoefte, koken. Prei, heel dun snijden, wassen. Spekjes uitbakken. Eieren hard koken (voor 2 personen zou ik er 4 koken)En dan alles lekker door elkaar stampen of roeren. Op smaak brengen met zout, peper en azijn.

    Fijne dag!

    Liefs Kon

  13. Gelukkig gaat beter met je.
    Je kunt gebakken aardappeltjes maken.Met sla en stukje biefstuk.Of andere vlees.
    Heel simpel. Lekker makkelijk.
    Heerlijk lijk me dit.

    Heel veel beterschap.

    Groetjes van Jacqueline & Ferry.

  14. Hey Astrid,
    Gelukkig gaat het alweer wat beter met je! Groot gelijk dat je niet naar de tandarts weer terug wilt. Sterkte met je kaakpijn! Het is erg jammer dat het de laatste tijd zoveel regent. Maar binnen kan je het ook gezellig maken met de beestjes!
    Ik wens je nog een fijne donderdag toe!

    Groetjes van Tanya

  15. fijn dat de meeste pijn verdwenen is, en zie je al zitten met zo’n scheve kaak
    en wat een weertje, ben er niet treurig om dat er nog moet gewerkt worden, maar voor mij mat het toch wat droger worden
    geen idee wat je zou klaarmaken, geniet van het weekend
    groetjes

  16. Wat een gedoe bij de tandarts joh !
    Enne…hi …ik heb álles van Karin Slaughter…en die nieuwe ga ik voor t wweekend nog halen ( ‘k heb nu weer boekenbonnen he ) …
    Fijn weekend met je zussie …en bedabkt voor je wensen ….
    Groeten Sophia

  17. Hallo lieffie,

    Eindelijk heb een nieuwe PC dus probleem opgelost….. msn ook weer online sinds vanmiddag dus hoop je snel weer te spreken, morgen niet Desiree is jarig dus misschien zaterdag als je tijd hebt tussen de lol met Sussie en anders een fijn weekend dikke kus Marjan

  18. tja, ook voor ons is zo’n regendag niet echt humeurbevorderend, Astrid
    Ook de huisdieren zitten dan liefst in het droge.
    Geniet van je sussiesweekendje!

    Liefs,

    Billy

  19. Jjeeetje Astrid wat is er aan de hand??? Ik zal zo nog snel even “teruglezen” om daar achter te komen…..
    Een lekker en “snel” recept kan ik je nog wel aan helpen: Hollands panneje van Maggi!!!!
    Vooral de sperciebonen/hamlappen….mmmmmmm zaaaalig hebben wij vanavond gehad!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje
    OT: Sorry, ik heb je nog niet eens bedankt voor je aword!!!!
    Thank you, voel me vereerd!!!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

