Doping en het ziekenhuis

Zoals jullie hebben kunnen lezen zijn er allerlei ontwikkelingen gaande betreft mijn doping zaak. Het geheel is in onderzoek. Ook Miss Marple is de zaak aan het onderzoeken. We kunnen nu dus niets anders doen dan wachten tot alles onderzocht is. Wordt dus vervolgt….
Vandaag staat het ziekenhuis op de planning. Ik moet naar de uroloog voor de akelige urineweg infectie die me al maanden aan het plagen is. Volgens de HA is er alleen de mogelijkheid nog tot een infuus met medicatie. Dat zou dus een eventuele opname betekenen. Ik wil liever niet weer opgenomen worden in het ziekenhuis, dus ik ga even afwachten wat hij te zeggen heeft. Misschien kan dat infuus wel thuis, of heeft hij andere oplossingen. Het wordt een spannende middag dus.
Vanavond viert een Kaap Verdische vriend van ons zijn verjaardag, dus wij hebben een feestje. Zijn feestjes zijn altijd erg gezellig en je eet nog eens wat anders dan normaal. Ik heb er zin in. Het weekend met sussie was weer gezellig. We hebben niet veel gedaan, gewoon lekker zitten kleppen en lekker zitten eten.
Verder heb ik eigenlijk niet veel te melden. Ik wacht in spanning af wat de uroloog me te vertellen heeft. Ik heb echter zo het idee dat hij eerst urine wil testen…. We zullen zien.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

