Vervolg Doping Affaire

Er zijn nieuwe ontwikkelingen in de dopingzaak. Op Ronnies log staat te lezen dat de Zwitserse politie heeft vastgesteld dat Annie Boddie en haar broer No Boddie zijn omgekomen bij de vliegtuig bom. Er zijn sporen van doping gevonden. Ook was dit lekkere stel betrokken bij het stelen van de jackpot van de Staatsloterij. Een bedrag van € 25.000.000 is gevonden tussen de bagage. Verder wordt er gemeld dat er 16 juli een pers conferentie wordt gegeven.
Nu echter de familie Boddie dood is, en er sporen van doping zijn gevonden wordt het inderdaad steeds duidelijker dat ik inderdaad niets met doping te maken heb. Mijn onschuld zal woensdag denk ik zeker kenbaar gemaakt worden. Echter sta ik ook niet meer versteld van vreemde wendingen in dit verhaal 😉

Over tot de orde van de dag.
Er komt voorlopig geen opname. Ik moet 3 maanden aan de antibiotica en een buikecho laten maken. Over 3 maanden terug komen, en kijken of deze kuur op langere termijn wel effect heeft. Ik heb deze kuur al eens gehad en toen was ik er goed ziek van.
Nu ik er zo eens over nadenk was dit ook in de periode dat de GP Handicap plaats vond. Het kan dus best eens zijn dat dat de urine test beinvloed heeft. In mijn urine zijn vandaag ook trouwens geen sporen van doping gevonden 😉
Maar goed een lange intense kuur dus. Dat zal de nodige tol eisen de komende maanden. We gaan zien of het op langere termijn wel gaat werken. De tijd zal het leren.

Ik moet vandaag weer naarhet ziekenhuis. Dit keer naar de oogarts. Niet veel bijzonders, maar de opticien kan geen meting doen met mijn ogen, dus ik moet eerst langs de oogarts. Dat staat voor vandaag op het programma.
Het feestje was erg gezellig gisteren. Er was vanalles te eten. Er was Kaap Verdisch gekookt, Surinaams, en Portugees. Er was ook een enorme lamsbout gegrild dus iedereen heeft heerlijk zitten smullen van de diverse culturen. We hebben gelijk weer afgesproken voor donderdag. Dan gaat Thom zijn uitgeleende beertender weer halen en gaan we ons gelijk te buiten aan gekookte mosselen. Ook de rest van de week is erg druk met vergaderingen en andere dingen. Genoeg te doen dus.
Allemaal een fijne dag, As

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

