Oogarts en werk

Nou het was me wel weer het dagje gisteren zeg. Ik ben om half 2 de deur uit gegaan richting de oogarts en om half 7 was ik weer thuis. Pfff wat was ik gaar zeg. Ik moet een leesgedeelte in mijn bril. Jaja, daarmee ishet officieel bevestigt dat ik een oude muts word πŸ˜‰ Door de EDS doen ze alleen metingen als je pupillien erg verwijd zijn en dat gedruppel duurt erg lang. Hij liep ook nog es een uur uit, dus dan wordt het laat. Het is niet anders.

Vandaag is de vervoersmiddag dus daar ben ik vanaf 13.00 mee bezig. Ook dat duurt weer de rest van de middag.  Kortom een drukke dag vandaag. Vandaag zal een persbericht verschijnen. over de doping affaire dus daar lezen julie nog meer over.Omdat alle deelnemers in Nederland zijn kan met een persbericht worden volstaan. Het verschijnd in de loop van de dag. Eens kijken of mijn onschuld bewezen is πŸ˜‰

Allemaal een fijne dag, Astrid

11 reacties

Opgeslagen onder Werk

11 Reacties op “Oogarts en werk

  1. Goeiemorgen Astrid!! Wat een gedoe he zo’n oogarts….daar ga je niet ff heen….Ben benieuwd naar het verhaal van de doping!! ;-))))))
    Fijne dag verders. Liefs:Wilma.

  2. Een leesbrilletje heb ik al heel lang en uiteindelijk zullen we er allemaal aan moeten geloven.
    Fijne dag gewenst!

  3. Best spannend.
    Als na het persbericht blijkt dat we vrijuit gaan dan moeten we dat morgen maar gaan vieren. Thom is dan lekker vrij en Ron(nie) wil wel over een hapje nadenken.
    Oh, we zijn zo nerveus!!!

  4. dat was nogal iets bij de oogarts
    nu maar hopen dat je de goeie glazen krijgt
    en ik moet ook al een leesbrilltjes opzetten, want de kleine lettertjes kan ik niet meer lezen, oud worden
    nog een fijne dag en hopelijk krijg je goed nieuws

  5. Ik weiger het nog steeds Astrid ik ben er nog niet aan toe …. πŸ˜‰ Fijne woensdag xus nel.

  6. Tja, dat krijgt je als je ouder wordt … je armen worden te kort! πŸ™‚ Ik heb de aanschaf van leesbril weten uit te stellen door mijn contactlenzen uit te doen, waardoor ik nu dichtbij beter zie, alleen veraf is af en toe een gok, maar ’t kan nog net πŸ™‚ Wat een ellende om zolang bij de oogarts te zitten en er dan ook nog met een leesbril vandaan moeten komen πŸ˜‰ Ik doe verder niets met mijn foto’s. Voel me nog niet zeker genoeg van mezelf om ze bij een stockbureau aan te bieden …ja, ik ben ook een muts, ik weet ’t … πŸ™‚ Fijne dag verder!

  7. ach leesbril is het minst erge toch ??? en dat persbericht wachten we rustig af ..maar ben wel razend nieuwsgierig !!!!
    meis maak er een kalme dag van πŸ˜‰
    groetjes Lenie en Lotje

  8. Pia

    Nou dank je wel, dan ben ik ook een ouwe muts. Bij deze vast gesteld. Heb ook variofocus. Maar er gaat een wereld voor je open. Le maar op alles wordt helder. Hahaha fijne woensdag

  9. Dan ben ik met mijn 29 lentes ook al een oude tang zeg! Als dat het criterium is, dan ga ik vast mijn uitvaartpolis regelen….. Hahaha. Ach, het is maar een brilleke met variofocus! Staat toch leuk?

    xx

  10. Vervelend hé dat die bezoekjes zo fel uitlopen.
    Ben je al een beetje gerecupereerd ?
    Met Mellis alles goed ?
    Fijne dag.

  11. Ik ben blij dat ik nog niet in dat rijtje van “mutsen” hoor!

    Hahaha, wel een interesant brilletje uitzoeken hoor.
    Werk ze vanmiddag!

    Liefs Kon

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

