Weer naar de oogarts

Zo, ik heb een heerlijk weekend van niets doen achter de rug. Ik geloof dat ik zo nog wel een paar dagen nodig heb om bij te komen. Jeetje wat was ik verrot zeg. Zaterdag heb ik niets gedaan. Een beetje voor de tv gehangen. Zondag was eigenlijk precies hetzelfde. Ik merkte gisteren dat ik nog heel erg moe was omdat ik de transfer van de douchestoel naar de rolstoel niet gedaan kreeg. Thom is toen maar met de douche stoel naar het bed gereden, dat scheelde weer een transfer. Op die momenten van uitputting zou ik dus eigenlijklijk mn tillift moeten gebruiken….. Stom he, ik heb hem hangen,maar gebruiken?? Ho maar…

Maar goed, het is weer maandag. Vanmiddag moet ik terug naar de oogarts. Pas aan het eind van de middag want de assisitente heeft me er vorige week tussen gepropt. Ik wilde niet nog 7 weken wachten voor een nieuwe afspraak. Vanmiddag dat op de plannig dus.

Morgen is ook een drukke dag want dan staan er 2 vergaderingen op de planning. ’s Middags een vergadering over de bouw van het nieuwe bejaardenhuis en ’s Avonds de 1e bijeenkomst van de WMO raad. Daarna heb ik de rest van de week een lege agenda. Dat wil ik ook graag zo houden. Maar je weet gelijk dat het niet zal gaan lukken. Vorige week is de vergadering natuurlijk bruut onderbroken, en er moeten wel nog nieuwe data worden gepland. Een aantal werkgroepe moeten nog bij elkaar komen en daarvoor moeten data worden gepland. Dus nog werk genoeg zal ik maar zo zeggen. Al deze data worden trouwens wel na de vakantie, was er is bijna niemand meer.

Allemaal een fijne dag! Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

