Naar het strand

Gisteren morgen zijn we even heerlijk naar het strand gereden. Onderweg kwam ik een mooie bloem tegen in de duinen, geen idee wat het is, maar erg mooi. Ook op het strand was het erg druk en het is leuk om te zien dat mensen met een beperking, groot en klein, gebruik maken van ons mooie toegankelijke strand. Dat is uit eindelijk waar we voor gewerkt hebben.
Mijn werk zit erop tot na de vakantie en het is komkommertijd. Ik ben de laatste dingetjes aan het afhandelen en eind augustus gaan we weer door. Ik ben van plan om er zoals gewoonlijk lekker met Mellis op uit te trekken en mooie foto’s te maken van onze mooie omgeving.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

