Vanalles

Donderdag, weer een warme dag. Heerlijk vind ik dit weer, alleen met slapen is het wat minder prettig maar verder kan ik er goed tegen moet ik zeggen. Gisterenavond hebben we tot eigenlijk te laat bij vrienden een wijntje zitten drinken en zitten kletsen. Voor je het weet is het 23.30 uur en als dan om 4.50 uur de wekker weer afloopt is het even schrikken. Maar goed eigen schuld dikke bult, we zijn blijven plakken.
Vandaag dus weer een warme dag voor de boeg, dus dat wordt lekker de tuin in met mn boek en mn nieuwe leesbril. Is wel vreselijk wennen zeg zo’n leesbril. Vooral telkens het op en afzetten. Maar goed, dat komt nog wel.
Ik sluit af voor vandaag met een leuke foto van Mellis, zo ligt hij er de hele dag bij in de tuin…
Photobucket

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

