Werkdagje

Sommige van de meest opwindende uitdagingen vermommen zich heel knap als onoverkomelijke moeilijkheden.
Vandaag sta ik voor een opwindende uitdaging, maar zeker geen onoverkomelijke. Die zijn er trouwens niet snel voor mij. Onoverkomelijke moeilijkheden zie ik liever als spannende uitdagingen. IK draai de spreuk van de dag graag om.
Vandaag een uitdaging dus. Wij hebben een pup aangeboden gekregen van een fokker. Vandaag aan mij de spannende taak om met deze fokker het gesprek aan te gaan over de pup en de ouders van de pup. Over de ouders, over het gedag enz. Spannend, want dit is voor mij de 1e keer dat ik dit doe. Ook het 1e intake gesprek was erg moeilijk en spannend, nu is het gewoon erg leu. Ik verwacht dat de gesprekken met de fokkers hetzelfde gaan.
Gisterenavond werden we onverwacht uitgenodigt bij vrienden om te komen eten. Heerlijk mosselen en andere Kaapverdische dingen. Het was zalig. Ik ben niet te lang gebleven. Met enorme hitte kan ik erg slecht lang zitten omdat mijn ruggenwervel dan gaat schuiven. Met die enorme warmte schieten er toch al meer gewrichten van zijn plek dan normaal. Maar goed, dat was geen probleem. Thom kon het ook niet laat maken, want de wekker liep weer erg voeg af.Vandaag stormt het hier, vanacht heeft het goed geregend en nu schijnt het zonnetje weer. Dus dalijk gaan hier heerlijk de deuren wijd open dan kan het lekker doortochten en afkoelen.
Jullie allemaal een hele fijne dag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

