De Hondjes

Photobucket
Ik heb gisteren echt een waanzinnig leuk gesprek gehad met de fokker van bovenstaande schattige puppies. Hij doneert meerdere honden aan onss omdat hij het werk dat de honden gaan doen helemaal waanzinnig vindt! We krijgen zomaar hondjes! Ik was dan ook helemaal perplex van dit royale gebaar. Ook heeft hij ons al een pup aangeboden uit een toekomstig nest. Ik zat helemaal met kippevel aan de telefoon. Ik ben er helemaal blij mee. Donderdag hebben we een vergadering en dan gaan we een afspraak maken met de fokker. Mijn collega’s gaan de hondjes dan testen. Bij gebleken geschiktheid kunnen we ze dus gaan plaatsen bij de cursisten. Helemaal super. Dus laten we hopen dat het allemaal goed uitpakt. De honden op de foto zijn koningspoedel/bouvier mengsel. Het was eigenlijk een ongelukje maar de combinatie van deze 2 rassen zou wel eens heel geschikt kunnen zijn om een hele trouwe hulphond te worden. We moeten het afwachten….
Op de onderstaande foto zien we dezelfde hondjes maar dan wat ouder, ongeveel 13 weken.
Photobucket Zou je niet helemaal wegsmelten van deze droppies? Ik moet gaan proberen mezelf een beetje af te scheermen voor deze gevoelens, anders word ik gek. Ik ga beroepsmatig hondjes zoeken voor cursisten dus kan ik niet op elk hondje verliefd worden. Maar goed das menselijk ook he? Ik ga duimen dat deze hondjes erg geschikt blijken. Duimen jullie mee? Wordt vervolgd…..

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

