Zomaar een zondag

De wereld zou veel vrediger zijn als we wat meer op elkaar zouden passen en wat minder op elkaar zouden letten.

Vandaag een tamelijk rustige zondag. We gaan vanmiddag even naar mijn oma in het verpleeghuis. Aanstaande donderdag is oma jarig. We hadden geen van allen gedacht dat oma nog een verjaardag zou vieren, maar dus wel. Donderdag heb ik echter eerst training met Joop en Mellis en daarna een overleg met B+M. Een drukke dag dus. We willen donderdag Mellis gaan leren om dingen uit het schap te gaan halen in de winkel. Dan praat ik natuurlijk over de onderste schappen, waar ik net zo min bijkan als de hoge schappen. We gaan dus dodnerdagmorgen daar een begin mee maken.
Maar vandaag dus naar oma. Het gaat niet zo lekker met oma sinds de uitzaaiingen van de botkanker en de bestralingen. Maar ja wat verwacht je ook als je al zoveel voor je kiezen hebt gehad. We gaandus vanmiddag even een leuk boeketje bloemen brengen en even bijkletsen. Tenminste, als ze niet te verward is. We gaan het afwachten.
Ook voor de rst van de dag hebben we geen plannen. We liggen nog lekker in bed, dalijk lekker douchen en dan gaan we eens op ons gemakkie richting Hellevoet.

Ik ben wel nog perplex van het aanbod van de pups. Heel even waren we gisteren in de verleiding om naar de fokker toe te rijden. Uiteindelijk leer je het beste goede pups selecteren als je het gewoon doet. Het is toch een taak die ik dalijk op me ga nemen om de hondjes ook te gaan testen. We hebben uiteindelijk besloten om de 1e paar keren met Joop en Eer mee te gaan om het te leren. Ik zou mezelf nu nog niet kunnen waarborgen om niet meteen de pup mee te nemen. Ik zal pups altijd schattig en lief blijven vinden,daar ontkom ik niet aan. Maar ik moet het toch ook gewoon zakelijk gaan bekijken. De hondjes zijn uiteindelijk voor de cursisten. Wat ik wel wil doen is de hondjes een tijdelijke plek te geven en ze rust te bieden. Uiteindelijk is dat het belangrijkste in het eerste jaar, rust. Op die manier leren ze dat er gespeeld wordt en uitgelaten wordt op momenten dat de baas dit aankan. Kortom, ik ga een hele andere fase van mijn leven in met deze job en ik kan niet wachten. Het is zo waanzinnig spannend allemaal. Het wordt steeds echter. Jippie!!!!!!!!!!!!!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

