Rustige dinsdag, rolstoel aanpassing

Photobucket Vandaag gaan we weer eens verder met de achteruitkijk spiegel op mijn rolstoel. Het begint aardig op operatie hopeloos te lijken en ik ben dus benieuwd hoe het gaat verlopen en of de spiegel dit keer wel goed gaat. We gaan het afwachten….
Het trainen gisteren is erg goed gegaan. Mellis kan natuurlijk alles al pakken en aangeven, dat is niet zo moelijk. Nu was het de kunst om uit alle volle schappen, dat te pakken wat ik nodig heb. Ik wijs dat aan en Mellis moet het pakken. Dit ging echt buitengewoon goed voor een 1e keer oefenen. Nou maar eens zien of hij dat donderdag nog zo goed doet als Joop erbij is.
Ik ga vandaag een beetje werken, moet nog een paar columns schrijven en nog wat telefoontjes plegen, dus ik ga ana de slag.
Allemaal een fijne dag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

