zonnige woensdag

Photobucket Ik heb gisteren eindelijk eens Mellis kunnen fotograferen op een moment dat ie gek ligt te doen. Hij ging zo in de spel op dat hij het niet eens gemerkt heeft;)Vandaag belooft een mooie dag te worden. Het is nog vroeg en mijn deuren staan al lekker open. Het is zo heerlijk om de wind door die bomen te horen ruisen.. Vandaag ga ik mijn Spraakherkenning weer instaleren. Door een vastloper is dat verdwenen en het moet er nu weer op. Zo af en toe valt mijn stem wel weg, maar het typen kost me meer energie en zere handen. Ik ga het programma er dus zo weer opzetten en alle woorden opnieuw inspreken. Dat wordt best een klus, maar het is de moeite waard.Ik hoorde gisteren ook dat mijn oma definitief in het verpleeghuis blijft, haar huis is opgezegd. Dit maakt het toch wel erg definitief. Ze wordt niet meer beter, dat weet ik. Ik gun werkelijk niemand zo’n leven als mn oma nu heeft. Het klinkt misschien hard, maar ik hoop voor haar dat ze snel haar ogen sluit. Het is genoeg geweest. Ze heeft genoeg ellende meegemaakt. Ik hoop dat mijn tante haar een warm onthaal geeft daar boven…..Geniet van het zonnetje allemaal, morgen is het weer voorbij.

15 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

15 Reacties op “zonnige woensdag

  1. Lieve Astrid, ben het met je eens hoor, wb je oma…ik zou dat ook zo voelen…Hoop ook voor haar dat ze niet al te veel hoeft te lijden. Wens je een fijne dag vandaag.
    Liefs:Wilma.

  2. Hoi Astrid
    Je had er op de foto wel even bij kunnen zetten wat de onder en bovenkant was ; )
    Je hebt gelijk, wat je oma betreft. Mijn oma is ook weggeteerd in een verpleeghuis. De laatste drie weken wilde mijn moeder niet meer dat wij meegingen (al waren we toen al volwassen) want mijn oma zag er niet meer uit… Dus die herinnering is me bespaard gebleven. Sterkte hoor.

  3. Mogge lieffie,

    Leuk joh om Mellis eens in een speelse bui op de foto te zien, veel succes vandaag met je spraakherkenning wat een werk, maar gelukkig kan je lekker de deur open hebben vandaag het is heerlijk weer.
    En wat Oma betreft, tja meid ik help het je hopen dat het niet te lang duurt.

    Dikke knuffel kus van mij

  4. hai lieve As, heerlijk die Mellis! en zo sneu voor je oma, je hebt gelijk, dit is ook geen leven meer…..sterkte voor jullie allemaal de komende tijd…….geniet van ’t mooie weer, hier komt de zon er ook weer door gelukkig……liefs reitje

  5. Ha Assie(komma)wat een enorm klus weer(uitroepteken)
    Maar goed (komma) als alles er weer op staat kan je weer tegen je pc ‘lullen'(punt)
    Ik ben het met je eens hoor(komma)wat oma betreft(punt) Lijden wens je niemand toe(uitroepteken)
    Liefs Loes
    (enter)

  6. @ Loes, wahahhaaa, ja zo moet ik inderdaad weer gaan praten, nu maar hopen dat Shir niet telkens ( gaat slapen) whahahhaaa, dat wordt weer lachen.

  7. Pia

    Heerlijk he als je hond bent, maar in die spraakherkenning alleen nette woorden plaatsen he. En jouw uitspraak over oma; nee die vind ik absoluut niet hard hoor, zou fijn zijn voor haar. Het welkomscomite (familie) staat vast met een drankje op haar te wachten hoor als het zo ver is.

  8. Hai Astrid, wel netjes blijven hé met die woorden inspreken!! Zou een leuk klusje voor mij zijn….
    groetjes peet

  9. Het zonnetje schijnt hier volop hoor.
    Fijne dag.

  10. Nou Astrid succes met inspreken. lijkt me een heidense klus.
    En wat je oma betreft, helemaal mee eens hoor. Dat is toch geen leven zo.
    En Mellis die geniet zo te zien.
    Knuffel voor Mellis en jij de groetjes.

  11. Annelies Steenbrink

    Hoeveel woorden moet je wel niet inspreken, Atrid? En voor je oma help ik je hopen. Dat ontvangstcomité staat vast al klaar. Vorige week is de vader van m;n vriendin overleden en hij “zag” z’n overleden broer telkens in de dagen voor het overlijden, die kwam hem ook halen, denken we…
    groetjes, morgen krijgen we een weekend een logeerhond, formaat cavia, ben benieuwd hoe Em reageert…

  12. Heerlijk zoals Mellis daar ligt. Sterkte met inspreken. En veel sterkte met je Oma.
    Lieve gr 10

  13. goedemorgen astrid, wat leuk om bij Leo te lezen dat hij bij Herman den Bijker hebt gekookt! mooie herinnering……..fijne dag vandaag, liefs rietje

  14. Hoi, wat heerlijk als je een gestoorde hond eindelijk eens op de foto kunt zetten.

    En wat betreft je oma is het geen leuk nieuws dat ze nu in het verpleeghuis moet blijven. En ik hoop ook dat ze snel over mag gaan. Sterkte voor je oma.

  15. owja, ik kan ook de spraakherkenning er opnieuw in gaan zetten. GRRRRR!!!!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

