Trainen en regen

Vandaag staat er dus een training op het programma. Normaalgesproken zouden gaan wandelen maar aangezien het regent gaan we dit keer met vervoer op maat. Niet mijn favoriete keuze maar het is niet anders. We willen dus een Albert Heijn gaan trainen, om mellis te leren de lage dingen uit de schappen te pakken. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Zo’n training staat garant voor een hoop nieuwsgierige mensen. De mensen blijven staan kijken wat je doet en vinden dat allemaal heel erg interessant.

Daarna hebben we met z’n allen overleg. We hadden gehoopt dit in de tuin te doen en er een barbecue aan vastknopen, dat zit er niet in. Ik heb dus maar ander vlees uit de diepvries gehaald en we zetten de grill plaat op tafel. Bij gebrek aan een zonnetje is dit een leuk alternatief. Het gaat dus een druk dagje worden.

Ik heb gisteren ook nog contact gehad met een andere Fokker, ook zij was erg enthousiast. We blijven contact houden en wie weet die we nog eens blij kunnen maken met een van haar pups. Zo langzaamaan ontstaan er allemaal nieuwe contacten. Dit is echt waanzinnig leuk!

Ondanks de regen allemaal een fijne dag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

