trainen, bbq en vergaderen

Photobucket
Gisteren is de training goed gegaan. We hebben de fout gemaakt, om eenmaal aangekomen in de Albert Heijn, gelijk te beginnen met trainen. Dit was niet zo goed idee omdat zowel ik en zowel Mellis nog niet helemaal rustig waren. Het eerste pak spaghetti was dan ook kapot. We hebben een rondje gelopen door de supermarkt, om rustig te worden, en om even te kijken welke dingen we wel zouden kunnen laten pakken. Daarna hadden we eigenlijk allebei snel door hoe is we het goed konden aanpakken. Het was dan ook heel erg jammer dat we vergeten waren om een videocamera mee te nemen. Joop neemt dit vaak op zo dat we het terug kunnen kijken. Maar goed dit hebben we niet gedaan. Verder blijft het een kwestie van veel doen.Toen we thuis waren en een broodje hebben gegeten, had ik zoiets, dat ik Mellis ook graag wilde leren een flesje drinken uit de koelkast te pakken. Hier hebben we maar heel kort op hoeven oefenen. Het zat er eigenlijk vrijwel gelijk in. Dit wordt dus een nieuwe taak voor Mellis. Kort om, Mellis heeft dus een hoop nieuwe dingen geleerd. Joop en ik, en natuurlijk Thom, waren erg trots. Toen Erika er ook was zijn we begonnen met de vergadering. Deze was erg productief. We hebben een hoop beslissingen genomen met betrekking tot de puppy’s. Buiten het feit dat er erg gezellig was hebben we een hoop dingen gedaan. Zoals jullie kunnen zien hebben we gewoon isde bbq aangezet. Terwijl Thom en Erika Mellis uitlieten zijn Joop en ik de keuken ingedoken. Het was inmiddels droog en de temperatuur was lekker. Ik had inmiddels tegen de 40 graden koorts, dus ik kon ook wel wat afkoeling gebruiken. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Rond 21.30 taaide Joop af, die moest vroeg beginnen en een uurtje later ging Eer ook naar huis. We kijken allemaal terug op een ontzettend gezellige en vruchtbare dag.
Ik ben vandaag gesloopt. Maar dat geeft niet. Het was een topdag! Ik ga vandaag nog een beetje werken. Nog wat mensen bellen en wat contacten binnen de puppie wereld leggen. Dus ook deze dag zal voorbij vliegen. Allemaal een fijne dag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

