Niets doen op zondag

Photobucket

Deze mooie en dreigende lucht hing net achter het huis. Dit is het weiland dat gelijk achter ons huis is. De koeien, paarden en schapen die daar rond hobbelen, samen met de mooie wolken luchten zorgen voor mooie plaatjes.
Inmiddels heb ik wel gemerkt dat de afgelopen week toch te druk is geweest. Donderdag was natuurlijk erg druk met trainen en vergaderen, maar ook ontzettend gezellig. Ik had me voorgenomen vrijdag niets te doen, maar das ook niet gelukt. Het weekend gaat het beter moet ik zeggen. Het scheelt ook enorm dat er dan niemand voor werk belt. Ik heb deze dagen echt nodig om bij te tanken en op te laden voor de komende week.
Morgen staat er een erg drukke dag op de planning. Een hoop telefoontjes, met cursisten, met de verzekering, proberen beschikkingen om te zetten enz. Echt zo waanzinning gaaf om te doen. Ik geniet vandaag van de rust en aan de andere kant sta ik te trappelen om weer te beginnen. Raar he? Maar goed, dat zal wel komen omdat ik zo’n leuke baan heb. Ik ga morgen ook bellen met een moeder die voor haar dochter een hond wil trainen. Dit meisje heeft Asperger, een vorm van autisme, en bewezen is dat een hond daar erg goed bij kan helpen. Wij gaan er dan ook alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen bij de verzekeraar. Een erg uitdagend traject kan ik wel zeggen. Ik kijk er naar uit om daar mee aan de slag te gaan!
Woensdag staat er dan weer een dagopname op de planning. Ik moet weer een aantal blokkades laten zetten. De dagen erna ben ik dus uitgevloerd. We gaan zien hoe het dit keer gaat lopen.
Ik heb geen idee wanneer mijn volgende logje weer is. Ik merk goed dat ik met mijn werk en alles wat dat met zich meebrengt, minder tijd en zin heb om logjes te schrijven. Allemaal een fijne zondag verder.

Ik sluit af met een nummer van Ilse deLange. I’m not so tough!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

