Pijnpolie en verzekeringen

Nou mensen, het doet me deugt te kunnen melden dat het gevecht met de verzekeraar gewonnen is! Ik geloof het allemaal pas echt als we het zwart op wit hebben, maar vooralsnog kunnen we met de 1e cursist gaan beginnen. We kunnen starten…. Ik kon me niet indenken dat er helemaal geen mogelijkheid was, dus na wat spitten in de reglementen bleek dat er dus wel een mogelijkheid is. Gisteren belde deze dame me netjes terug. Ze was niet echt blij om deze methode te bevestigen, want wat haar betreft was het liever NEE gebleven. Maar goed, Assie accepteerd geen NEE dus nu is het JA. Nou mensen ik kan jullie vertellen dat wij allemaal in jippie stemming waren gisteren en er van baalde niet docht bij elkaar te wonen, anders hadden we er met elkaar een borrel op gedronken. Die borrel die stellen we even uit voor onze volgende vergadering.

Nu dus zo naar de pijn polie, ik wacht op de ambu. Zoals gewoonlijk zie ik er weer als een berg tegenop. Maar ik weet ook dat dat maar voor even is, en dat we daarna weer met zijn allen aan het keten zijn op de afdeling. Daarna ben ik zo stoned als een aap, dus dat verklaart ook de meligheid van de afdeling 😉

Je moet na de prikken altijd even een uurtje blijven of wat langer, en dan mag je weer naar huis. Mellis is vandaag met Thom mee op de vrachtwagen. Dit puur om de praktsche reden dat het vanmorgen te vroeg zou zijn voor mij om hem goed uit te kunnen laten, en omdat ik vanmiddag ook niets kan en mag. Nou dat vind ik sneu voor Mellis, dus hij is met Thom mee op de vrachtwagen. Dat vindt hij overigens helemaal geweldig. Ik moet wel zeggen dat het erg stil was toen ik vanmorgen wakker werd…. Maar goed, vanmiddag komt dit gewoon beter uit.

Mijn collega’s doen een indicatie vandaag, dus ik ben benieuwd. Ik ga morgen weer verder aan de slag. Nu blijkt voor mij maar weer eens het voordeel van thuis werken 😉

Allemaal een fijne dag!

13 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

13 Reacties op “Pijnpolie en verzekeringen

  1. Hoi As, fijn dat het gelukt is met de verzekering…had ook niet anders verwacht:P:P Nogmaals veel sterkte + liefs van mij! Wilma.

  2. Pia

    De volhouder wint, hahaha je bent toch geen pitbull ? Maar gefeliciteerd hoor. En vandaag komt vast ook wel weer alles goed. Mellis…… die scheurt nu met de vlam in de pijp door het land he. Toi toi toi

  3. Gefeliciteerd met het behaalde resultaat en veel sterkte voor vanmiddag gewenst.

  4. lieve As, van mij ook felicitaties voor je behaalde resultaat! tof hoor…..en voor vandaag veel sterkte, denk aan je! liefs rietje

  5. Wie niet sterk is, moet slim zijn. Lekker hè, dat je deze overwinning weer op zak hebt?! Heel veel suc6 vandaag. Veel meligheid gewenst, Maaike

  6. Fijn dat het gelukt is met de verzekering. Je bent echt een geweldig mens!
    Veel sterkte vandaag!
    Lieve groetjes 10

  7. hey .. goed nieuws dus .. een JA voor Astrid! Top!!
    Verder veel succes op de pijnpolie!

    groetjes Henrike

  8. de slag dus thuis gehaald, Astrid! Proficiat!
    Lekker rustig houden vanavond hé…

    Groetjes,

    Billy

  9. walgelijk zo’n strijd alleen om geld… te zot…

  10. Assie, geweldig dat het gelukt is met de verzekering :-)) Gefeliciteerd, en het woord NEE dat ken jij ook niet hé? Komt niet voor in je woordenboek.

    Wat betreft de pijnpoli ga ik er van uit dat je nu weer zo stoned bent als een aap. Dus dan wens ik je een hele fijne avond toe. En fijn dat Mellis op de vrachtwagen mee kan. Is weer eens wat anders dan baasje helpen.

    Groetjes, Francine en Diesel

  11. He Astrid zo mag ik het heoren. Je hebt die lui van de verzekeringen een poepie laten ruiken. Gefeliciteerd meid. Ga d’r vanuit dat je lekker melig bezig bent geweest vanmiddag en dat je nog een fijne avond hebt.
    Groeten Arno

  12. Wat goed van je! Nee heb je, ja kun je krijgen, dat zie je maar weer…
    Wat leuk dat Mellis mee is op de vrachtauto, ik zie het helemaal voor me. Wat zal Thom een bekijks hebben!
    Pijnpolie bezoek weer achter de rug en Mellis weer om je heen, ik wens je een fijne donderdag.

  13. Heej As, ben benieuwd hoe het met je is?
    Liefs:Wilma.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

