De day after

Ik heb het weer achter de rug. De blokkades zijn gedaan en nu maar rust houden. Rust houden is niet echt mijn ding, maar de 1e dagen heb ik daar nooit zoveel problemen mee omdat ik nogal veel napijn heb. Ik doe dus voorzichtig. Uiteindelijk wil je ook wel baat hebben bij deze behandeling tenslotte.

Mijn collgega’s hebben gewoon mazzel dat ik vanuit mijn bedje kan werken. Hun gaan op indicatie gesprek en ik doe de telefoon. Mooie taakverdeling, dat blijkt maar weer 😉 Ik hoef me niet ziek te melden ik kan gewoon lekker op mn eigen tempo doorgaan met het werk. Allemaal blij zullen we maar zeggen.

Wat leuk is om te merken, is dat er toch ook aanmeldingen via dit log binnen komen. Zo leuk, want dan wordt het toch gelezen. Een hoop vragen en zelfs aanmeldingen. Helemaal te gek dus.

Voor Thom is het vandaag een feestdag, want zijn motor is weer klaar. De motor heeft jaren stil gestaan en niets gedaan. Nu heeft hij hem laten maken en gaat hem zo ophalen. Ik ben benieuwd hoe het hem bevalt om na jaren weer motor te rijden. Schat, veel plezier!!

Mijn inspiratiekaart:

Een springpaard ziet geen versperringen maar mooi gekleurde hindernissen

Erg treffens en is precies mijn motto ;))

14 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

14 Reacties op “De day after

  1. Hoi As, fijn te lezen dat je er weer bent & dat alles “goed”is gegaan.
    Wat heerlijk dat Tom weer op zijn motor gaat rijden! Wens jou nog veel sterkte vandaag.
    OT: met mij gaat het ok hoor,
    is iemand anders ziek in de fam.
    Liefs:Wilma.

  2. Twee jaar geleden hadden we het er over hè…’Thom, doe wat goed is voor jou en laat dat ding opknappen. Geniet van het rijden, dat is goed voor je’.
    Super dat het er nu eindelijk van gekomen is!!!
    Fijn dat er aanmeldingen binnen blijven lopen As!
    Liefs Loes

  3. Leo

    Wat voor motor is dat? Een Harley mag ik hopen? Dan hoor je hem al op afstand naar huis komen…….Gaat het trouwens vandaag weer een beetje met je?

  4. alles is goed met u, en het weekend komt eraan, hier hebben we een verlengd weekend
    We zijn in een boekenwinkel geweest, die meer dan 2 miljoen boeken had, 5 verdiepingen zeg
    zou daar ook een weekje kunnen blijven
    zoveel te zien, maar ja, een mens moet keuzes maken
    geniet van je dag
    groetjes

  5. Hallo Astrid,hier alles goed. Dus als ik het goed begrijp help jij mensen die in de wao zitten of dreigen te komen met hun gesprek bij keuringen? Of zit ik er nu helemaal naast? Dat mag je me eens uitleggen. Hier is het ook herfstachtig met veel regen. Jammer maar we maken maar het beste ervan! Heb nu mijn schoonmoeder 2 weken hier. Ze vindt het heerlijk al die aandacht want ze is nog maar alleen. Natje xxx

  6. Live goes on, leuk dat je, je werk zo mooi kunt combieneeren, maar doe het nog wel even rustig aan.
    Wat gaaf dat Thom zijn motor het weer doet, die heeft ook wel wat afleiding nodig .
    Als hij zo van motoren houd, mijn man Lammert heeft ook een log over motoren de link staat op mijn log. En dan heb je H@@peetje ook nog op mijn log staan die nu ook motoren plaatst.
    Misschien leuk om even naar te kijken, maar hij zou het wel eerst even druk hebben met zijn eigen.
    Ik zou zeggen geniet er van Thom en jij heelveel sterkte meid.

  7. hai astrid, wat fijn hé dat je zo kunt werken….en wat zal Thom genieten van z’n opgeknapte motor! wat leuk dat jij dat boek
    ook hebt staan: alles heeft ’n reden…..de zin van ziekzijn is geen toeval…en de spreuk van vandaag is ook mooi! mooi gekleurde hindernissen zien….heb ’t goed vandaag, liefs rietje

  8. Bijna allemaal goed nieuws dus ?
    Fijne dag vandaag
    Grt voor jou en knuff voor Mellis.
    Mariet.

  9. Pia

    Gelukkig zit het er weer op, nu je dus rustig houden en je man nakijken als hij van huis wegscheurt, hahaha. Of heeft hij een zijspan od trekhaak. Nee hoor alle gekheid op een stokje, zo heeft ieder zijn genietmomenten nodig he.

  10. Ha Astrid, ben je lekker zweverig vandaag?! In de z(w)evende hemel! Zolang je vooral maar baat hebt van deze behandeling en de blokkades lang stand houden.

    Mijn Yoga-inspiratiekaart zegt enkel: Vrijheid

    Groet en een zonnetje, Maaike

  11. Pff nu hopen dat die blokkades werken Astrid! Suoer van die motor van Thom zeg!! Geniet zo lekker van een rustige avond xus Nel

  12. fijn joh dat je zo kunt werken;)
    en wat gaaf voor thom dat hij weer motor gaat rijden;)
    kom je een fijne vrijdag toewensen met liefs van mij..;))

  13. Zijn jullie beide gelukkig! Doe jij maar rustig aan in bed en Thom met zijn motor.
    Hartelijke groetjes 10

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

