van alles wat…..

Gisteren was weer een lekker dagje. Het is zo leuk om te merken dat mensen je al weten te vinden. Wat ik heel erg leuk vind, is dat er steeds meer gevraagd wordt of wij ook hulp kunnen bieden met honden voor kinderen met een autistische storing. JA dus. Zo vreselijk leuk is dit. Gisteren heb ik daar weer een aanmelding voor gehad en we kunnen niet wachten te beginnen. Het is zo jammer dat het zo lang duurt eer je wat hoort van een verzekeraar. Maar goed dat is niet anders.

Vandaag staat er zoals dagelijks inmiddels wat werk op de planning. Straks eerst lekker douchen en als ik klaar ben maar weer eens lekker met Mellis naar het bos. Kijken of dit gaat lukken. Ik heb nu 2 dagen binnen gezeten en das echt niets voor mij. Ik wil gewoon tussendoor lekker naar buiten, met Mellis spelen. Das echt ontspanning voor mij, en ik mis het als ik het ffies niet kan. Vandaag dus maar weer eens proberen. Verder staan er plannen op het menu. De telefoon zal wel weer rood gloeiend staan, zoals elke middag. Ik zie het wel.

Het weekend heb ik ook geen plannen. Thom moet zaterdag werken en wil zondag graag een stuk gaan rijden. Het beloofd redelijk weer te worden, dus geef hem eens ongelijk. Ik zie wel verder wat het weekend gaat brengen.

Jullie allemaal een fijn weekend en geniet er lekker van.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

