Uitwaaien op de Pier

Het is een onrustige nacht geweest met veel pijn. Toen ik dus vanmorgen wakker werd had ik dringend behoefte aan een berg zeelucht. Nou das makkelijk hier natuurlijk. Na eindelijk aangekleed te zijn, togen Mellis en ik richting de Pier. Onderweg kwamen we natuurlijk weer vanalles tegen wat ik heb vastgelegd op de foto. Het zijn een hoop foto’s dus geniet met me mee de komende dagen, we gaan richting de Pier. We hebben vanaf de dijk, een klein stukje vanaf huis, nog 4 km te tuffen. Ik ga niet zo snel dus het duurt ffies. Gaan jullie mee?

Photobucket

De vuurtoren is geopend voor bezoekers, de vlaggen hangen lekker te wapperen in de wind.

Photobucket

Morgen gaan we verder.

12 reacties

Opgeslagen onder Uitwaaien....

12 Reacties op “Uitwaaien op de Pier

  1. Hoi As,

    Mijn moeder is net weg, kwam hier eten, is altijd gezellig natuurlijk. Was het fijn om even uit te waaien? Wens je veel sterkte toe! Denk aan je. Liefs:Wilma.

  2. Pia

    Effe het hoofd leeg laten waaien Asrid ? Jammer dat ik moet wachten op meer, stom natuurlijk want we hadden zelf ook wel kunnen gaan. Maar ja Arno aan het leren en dan denk ik daar dus niet aan. Jij sterkte en ik kijk uit naar morgen, doeiiiiiiii

  3. Lekker Astrid, leuke foto’s ook. Ben benieuwd naar de rest. Jammer van de pijn vannacht.
    Groetjes

  4. Het spel wat de zee en de wind op het strand uitvechten blijft altijd boeien! Wat woon je toch heerlijk.

  5. hopelijk heeft de zeelucht je pijn van afgelopen nacht met zich mee genomen as.
    lekker ff uitwaaien is heerlijk he?
    fijne nieuwe week met liefs van mij..;))

  6. zo’n berg zeelucht zou ik ook wel willen, Astrid!…

    Groetjes,

    Billy

  7. Wat leuk zo’n tochtje naar de kust, ik ga mee!
    Groetjes 10

  8. Hallo Astrid,

    Heerlijk hé even uitwaaien, wij doen dit ook regelmatig.
    We zijn al behoorlijk zenuwachtig hoor, maar niet wij alleen, merken dit ook wel aan de rest van de familie.
    Wij wensen jou een fijne maandag en een goed begin van de nieuwe week toe.

    Liefs en groetjes,
    Gert-Jan en Wil

  9. Mee? Naar Harwich? Ja hoor! ; )
    Ben benieuwd naar de rest van de foto’s, heel herkenbaar natuurlijk.

  10. Vervelend meid dat je een nacht
    met veel pijn hebt gehad!
    Kan me voorstellen dat je dan
    graag even “frisse lucht” wilt.
    En ja dat krijg je nergens zo
    heerlijk als aan het strand, super
    dat je daar “zomaar” kunt komen!!

    Liefs,
    beuzeblaadje

  11. Leo

    Hier ben ik nog eens geweest om zwager en zijn lief, toen nog heel jong, uit te zwaaien toen ze een reis gingne maken door Engeland. Weet nog dat het een hele toer was om daar te komen, dwars door het Westland over allerlei Provinciale weggetjes….

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

