De Pier, Slot

Vandaag de laatste foto’s van de rit naar de Pier. De reden waarom ik daar graag kom ligt voor de hand. Ik hou van de zeelucht, van de wind, van het geschreeuw van meeuwen. Voor mij is dat DE plek om mijn hoofd leeg te maken. Dat was ook wel nodig want het zat behoorlijk vol in mn koppie.

Ik kan uren staren naar het water dat op de keien klotst….

Photobucket

We gaan langzaam terug. Er is weinig scheepverkeer deze dag..

Photobucket

Ik ben uitgewaaid, jullie ook?

22 reacties

Opgeslagen onder Uitwaaien....

22 Reacties op “De Pier, Slot

  1. Helemaal! Dankjewel en geniet ng maar even na.

  2. Hoi As, dat is ff flink balen!! Het is idd niet anders…maar toch! Een super dikke knuff van mij! ‘tIs toch weer ff slikken. Ja dan is de zee heerlijk!! Ik ga dan vaak in mijn uppie de polder in.
    Liefs:Wilma.

  3. Leo

    Gisteren even op en neer naar Kleve (D) geweest. Laatste kans om nog van een vrije dag (…nou ja..vrij…)te genieten, de komende dagen en weken zitten helemaal vol gepland met allerlei zaken die beroepsmatig op mijn pad komen en dan komt er niks van. Het strand heb ik al een paarjaar niet meer gezien….Laatste keer was dat bij IJmuiden met de hond…in 2005!

  4. Ria

    Ik heb even heerlijk met je meegewandeld.
    Wat is het daal fijn aan zee, hè?
    Groetjes, Ria.

  5. Ria

    Oi…”daal” moet natuurlijk “daar” zijn.

  6. De zee is altijd rustgevend en heerlijk dat je het zo dichtbij hebt en je koppie leeg kunt laten waaien.

  7. Anoniem

    Heerlijk hé, even lekker uitwaaien!
    gr eva

  8. Min

    En ik ben ook weer lekker uitgewaaid.

  9. Heb even lekker meegewandeld. Heerlijk hoor die zeelucht en de wind door je haren.

  10. hai astrid, wat mooi die laatste foto zeg! kan me voorstellen dat je daar graag naar toe gaat…..werkze vandaag, doe rustig aan hé? liefs van mij

  11. Pia

    Heerlijk de zee, echt tot diep in het binnenste weer fris en fruitig. Verse energie opdoen noem ik het. Hoop dat het jou ook weer gelukt is. Rustig aan he. Groetjes Pia

  12. Hallo Astrid.
    Ik ga even naast je zitten, heerlijk hé dat geklots van het water is heerlijk rustgevend.
    Soms heb je de rust even gewoon nodig, om je hooft even leeg te maken.
    Geweldige!!!!! kiekjes meid.

    Dikke knuffel, Anneke

  13. Ik vind die eerste foto prachtig, die beweging van dat water kan je bijna zien hé.
    Fijne avond.

  14. het was heerlijk wandelen, Astrid!

    ;-))

  15. Mooi, lekkere wandeling. Ik zie echt maar een klein deel van de foto. Maar net wat je zegt.Effe aanklikken. Liefs Natje xxx

  16. Hetty

    Bedankt voor de mooie wandeling, het is echt alsof je echt meegewandeld hebt.

    Geef Mellis en hele dikke knuffel van me en een lebber voor jullie allemaal van Mayca

    Liefs Hetty

  17. Het was heerlijk om hier – kijkend naar die prachtige eerste foto – even uit te waaien, na een verjaardag die onverwachts een stuk drukker was dan gepland. 🙂
    Ik kom je met andere woorden even bedanken voor je felicitatie. Mijn nieuwsgierigheid naar je voorgaande verhalen en foto’s kom ik binnenkort zeker nog eens bevredigen.

  18. ‘k heb een liedje voor je…
    XxX liefs & een fijne dag vandaag.
    Wilma

  19. Het is net of ik daar ben als ik je foto’s zie! Het is dan ook een heerlijke plek, en misschien wel juist met dit soort weer, vind je niet? Mooie wolken, witte koppen op de golven, de meeuwen die meewaaien… Prachtig! Fijn als je zo dicht bij zo’n mooie plek woont en er ook nog van kan genieten. Want hoe vaak zie je al het schoons in je eigen omgeving eigenlijk niet? Groetjes van mij en een dikke poot van Raja voor Mellis.

  20. Heerlijk om zo even uit te waaien op het strand. Ik kom er ook heel graag, woon er gelukkig niet zo ver vandaan.

    Een fijne dag.
    Groetjes Sjoukje

  21. Ja ik ben ook weer redelijk “fris” Astrid!
    Bedankt voor dit heerlijke uitje naar de pier,
    moeten we vaker doen!!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

