Bleh!

Ik heb het ffies niet. Het is ff allemaal bleh! Geen zin, moe, veel pijn. Soms heeft een mens van die momenten. Ook ik. Eigenlijk wil ik er nooit aan toe geven, maar soms kan je gewoon even niet anders.

Ik heb afscheid moeten nemen van mijn laatste rest beenfunctie, en ik moet zeggen dat me dat veel doet. Meer dan ik aanvankelijk dacht. Praktisch gezien verandert er niet veel hoor. Dingen kosten meer energie. Als we ’s morgen gedouchet hebben en dan de stoma hebben verschoond, dna ben ik kapot. Ik moet langer bijkomen dan normaal. Ging ik voorheen gelijk Mellis uitlaten, nu moet hij wat langer wachten. Ik stuur ook Shir wel eens om even met hem te gaan lopen. Ik doe dan later een uitgebreider rondje. Arme Mellis….

Kortom, het kost allemaal veel energie en die heb ik eigenlijk niet. Ik ben lekker bezig met mn werk. Moet ook eerlijk bekennen dat dat het enige is dat ik doe. Als ik geen telefoon heb of geen administratie, dan doe ik ook lekker niets. Een beetje lezen, internetten, of tv kijken. Niet veel bijzonders dus..

Ik moet even bijkomen. Het even een plekje geven. Dat kost tijd. Ik weet niet of ik logjes blijf plaatsen, of misschien fotologjes maak. Ik zie wel. Iedereen bedankt voor de lieve mailtjes, logjes en andere warme woorden. Ik blijf gewoon komen…

Photobucket

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

