Nieuwe week, nieuwe kansen

Wat een vreselijke week is het geweest. Wat heb ik me klote gevoeld. Niet alleen m’n benen zijn ermee gestopt, maar ik kan ook m’n haar niet meer zelf wassen. Het lijkt iets kleins, maar het is weer iets dat je niet meer kan. Maar goed, As zou As niet zijn als ik daarvoor al niet een oplossing had gevonden. Droog shampoo. Je spayt het over je haar, laat het even inwerken, wrijft het in met een handdoek, en klaar! Het is dus wel een handigheidje. Op die manier is je haar toch lekker fris. Een goede vriend die in de verzorging werkt, wilde het al voorstellen, maar was bang dat ie “klappen” zou krijgen, whahahaha, ze kennen me een beetje.
Maar goed, nieuwe week, nieuwe kansen zullen we maar denken. Deze week staat er alleen voor donderdag een vergadering op de planning. Het is de laatsste relatief rustige week, en daarna gaat alles weer beginnen. Ik heb er wel weer zin in.
Het zonnetje schijnt, dus als dalijk het douche ritueel klaar is ga ik lekker met Mellis naar buiten, en dan vanmiddag nog een beetje werken. Kortom, ik wens jullie allemaal een fijne dag. IK sluit af met een leuk plaatje dat ik van de week kreeg 😉
Photobucket

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

