Vrijdag, gelukkig en rolstoelaanpassing

Jeetje wat een drukke dag gisteren zeg. Het trainen ging niet zo lekker. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo lekker in m’n vel zit, en dan trainen is geen goede combi. We zijn dus ook alleen maar even buiten geweest, en zelfs dat ging niet zoals ik zou willen. Maar goed, gelukkig weten ze hoe het ook wel kan, dus das niet zo’n groot probleem. Volgende keer gewoon beter, simpel.

Met de vergadering is wel alles goed gegaan dus dat is dan wel weer fijn. We zijn tot ruim 18.00 bezig geweest. Daarna hebben we gegeten en toen werd ’s avonds nog de klok terug gebracht die kapot was. Al met al was het 21.30 toen de rust neerdaalde over dit huis. Jeetje, ik was gaar zeg. Ik ben ook als een betonblok in slaap gevallen.

Straks komt de rolstoelservice weer voor de aanpassing die nog steeds niet klaar is. Ik ben benieuwd of het nu wel functioneert. We wachten het af.

Verder vandaag geen plannen want ik ben gewoon te moe. Ik heb nog wat actie punten achter m’n naam staan en daar ga ik vanmiddag maar eens voor zitten. Dat is wel weer leuk om te doen, en dat doe ik ook graag. Verder geen bijzonderheden te melden.

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Wij nog niets…

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

