rolstoelaanpassing, weekend, genomineerd!

Lekker zaterdag! Het beloofd een mooi weekend te worden.

Eerst even terug naar de aanpassing. Ik zou een spiegel op mijn stoel krijgen zodat ik ook kan zien wat er achter mij gebeurt. Nou het is helemaal waardeloos. Ik kan nog steeds de spiegel er niet zelf afhalen of er zelf opzetten. Laat dat nou net wel de beoeling zijn. Ik heb er nog niet mee gereden dus ik weet niet of ie weer naar beneden zakt. Kortom, ik geef het nog steeds geen kans.

Strakkies ga ik lekker even een stuk rijden met Mellis. Anders wordt het te warm voor hem. Gelijk even naar het dorp, want we gaan vanavond met vrienden gezellig aan de BBQ hier in de tuin. De vriezer ligt nog vol met BBQ vlees, maar we hebben gebruikt, omdat het simpelweg geen lekker weer is geweest. Dit wordt de 3e keer deze zomer. Maar Thom is nu nog aan het werk, dus ik heb lekker nog alle tijd.

Ik heb van de week van Logmaatje Ineke een hele doos gekregen met  shampoo. Je haar wassen zonder water. Nou dit is echt 20x beter dan die droogshampoo van de apotheek. Het is superspul. Je haar wordt ook gewoon nat en het wordt ook gewoon gewassen. Even inmasseren, drogen met een handdoek, en je kan er alles mee doen wat je wilt. Helemaal top dus. Ien, bedankt!! ( ook voor je hubbie )

Verder ga ik het weekend lekker nietsdoen, want al het andere werk gaat ook weer beginnen. Zojuist is het boek over puppies van Martin Gaus op de mat gevallen, dus ik ga nog even wat "vak literatuur" lezen. Ik heb er zin in!!

Hebben jullie gisteren trouwens nog naar de Cap Awards gekeken? Ik had jullie verteld over dat intervieuw op het strand? Nou das samen met Monique, die alles met haar voeten doet. Helemaal top dat ze een award gewonnen heeft. Ik moet zeggen dat ik iedereen een winnaar vind. Je moet het maar durven ;))

13.00: Ik krijg net de post, en daarbij zit een brief van de deelgemeente. Ik ben genomineerd als vrijwilliger van het jaar 2008. Nou das de 3e of 4e keer. Zaterdag 6 september zijn de uitreikingen, dus ik ben benieuwd. Wat een feest zeg!

Allemaal een erg fijn weekend en tot maandag!

13 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

13 Reacties op “rolstoelaanpassing, weekend, genomineerd!

  1. Als die spiegel eenmaal tip-top is, plaats je dan een foto op je web-log? Ik ben inmiddels razendnieuwsgierig geworden naar deze (langslepende) aanpassing.

    Mooi weekend gewenst, vol zon, lekker eten en de vakliteratuur. xx

  2. Wat lief van Ineke! |Top.
    Geniet vanavond van de BBQ, het is er eindelijk weer weer voor. En die spiegel…ben benieuwd hoe dat gaat aflopen…Fijne weekend, liefs:Wilma.

  3. spiegels zijn heel handig als ze goed vast zitten.
    Ten eerste moet een spiegel niet te ver uitsteken en hij moet makkelijk te bedienen zijn. Hoop dat ie niet naar beneden klettert met rijden.

    En de Cap Wards heb ii niet gezien. Heb een boek zitten lezen en zitten nietsen. Ga straks nog even foetsie. Lekker een frisse neus halen. Alhoewel het van Diesel niet zo nodig hoeft volgens mij. Die is de hele dag in dromenland lijkt het wel….

    Kom je ook maar meteen een fijn weekend wensen. Het eind van de week is begonnen :-))

  4. Gezellig zonnig weekend
    Hier schijnt de zon volop
    Lang geleden dat ik hem gezien had 🙂
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

  5. Pia

    Nu maar hopen dat die spiegel niet afzakt, daar hebben we geen spiegel voor nodig. een BBQ lijkt me zalig maar hier is het rond die tijd al weer zonder zonneschijn en de wind staat verkeerd bij ons in de tuin dus dan moet je de lappen vlees vastplakken aan je bord. Ik heb dat programma wel gezien en super he, leuk dat ze gewonnen heeft. Die ene met al die extreme sporten neem ik ook mijn petje voor af hoor en zo kan ik nog wel effe doorgaan. Wijst ons er weer op dat een mens meer kan als dat je altijd denkt. Fijne BBQ vanavond en lekker genieten in de buitenlucht

  6. Leo

    Simpele zaken als een niet werkende spiegel kunnen een leven als het jouwe aardig verknallen. Jammer dat de zorgverlenenden dat soms toch onvoldoende in willen zien. Het gebruik van shampoo zonder (voldoende) water was voorheen vaak een probleem, kreeg je schilfers van op je hoofd. IK ben toch wel benieuwd hoe dat spul dat je gebruikt werkt……Heb het zelf niet nodig hoor, de kaal geschoren kop is snel gewassen en opgewreven…….
    Heel fijn weekend en winnen die award hoor….

  7. Nee, ik heb niet gekeken. Op welke zender was het? Dan kan ik op programma gemist kijken.
    Ik hoop dat je de prijs wint, je bent een kanjer en verdient het meer dan wie dan ook.
    Hoe heet die shampoo? Klinkt goed. Die droogshampoo is inderdaad niet zo fijn.

  8. Succes met je bbq. Wat voor shampoo heb je nu gekregen? Ik ben heel benieuwd, want ik ken het niet.
    Fijn weekend gr 10

  9. Ik heb ff gegoogled maar zo’n flesje kost 8,50. Dat is niet mals zeg!

  10. Oh wat is het lekker warm bij jullie! Hier was het vandaag 12 graden, natuurlijk ook niet slecht! Gefeliciteerd met je nominatie! Leuk! Natje xxx

  11. lieve As, wat ’n lief kado die shampoo! en wow…..je hoort bij vrijwilliger van het jaar, 6 september wordt ’n bijzondere dag! ik hoop dat de barbecue heeft gesmaakt, maar dat zal wel! fijne zondag….liefs rietje

  12. Wat leuk zeg .. genomineerd zijn..wel effe spannend dan nu, ik ben erg benieuwd wat de uitslag zal zijn .. we duimen voor je!!

    groetjes Henrike

  13. Ik vind dat je het verdiend hebt!!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

