Aan de wandel 2

Een beetje eerder dan morgenochtend, ik ben druk met intakes en vergaderingen. Wandelse allemaal.

We rijden inmiddels over de boulevard. Mellis draagt zijn eigen water.

Photobucket

Hier is een klein strandje voor wie geen zin heeft naar het strand te rijden kan hier prima terecht met kleine kids. Minpunt, je kan er met een rolstoel niet komen. Dat is ook niet te realiseren trouwens. Iedereen had het naar zijn zin.

Photobucket

We gaan de Pier op. Gelukkig hoeven we aan dit bord geen aandacht te schenken vandaag, het is windstil.

Photobucket

Morgen gaan we verder, allemaal genoeg water bij je want het is warm….

14 reacties

Opgeslagen onder Uitwaaien....

14 Reacties op “Aan de wandel 2

  1. Pfffff….het is zéker warm!
    Wat een prachtdier is Mellis toch. Super
    om hem te zien sjouwen met die waterfles!
    Je hebt een geweldige vriend Astrid maar dat wist je waarschijnlijk al!

    Grappig dat kleine strandje maar ik blijf net zo lief bij jou en Mellis en wandel lekker nog een stukje mee…..

    hoewel, zullen we eerst even “plat” gaan???
    Welterusten,
    beuzeblaadje

  2. wat een slim plan zijn eigen water dragen …toch eens met Lotje rond de tafel ..
    de warmte is zomaar even meegenomen ;))
    heb even terug gelezen …hoop dat je , je nu wat beter voelt …heb het hele stuk gemist ..van het thuisinfuus ..is dat nog gelukt ??
    meis maak er een mooie dag van ..doen wij hier ook ….groetjes Lotje en Lenie

  3. Ja, ik ben d’r weer … net koud gearriveerd uit een nat en koud Nederland of de mussen vallen weer eens van het dak bij jullie … alsof de duvel ermee speelt! 😉 Knappe Mellis hoor, zijn eigen water dragen! Die van ons hebben daar hun ‘personeel’ voor 🙂

  4. Kan Mellis ook een flesje wijn dragen? 😉
    Jammer genoeg is het vandaag al weer een stukje afgekoeld. maar ik heb nog steeds de schuifpui open…
    Groetjes!

  5. Lieve Astrid,

    Hier is het nu ook afgekoeld. Ben net weer terug.Nu even rust in huis,heeft ook wel wat. Even tot mezelf komen…
    Denk aan je.
    Liefs:Wilma & dikke knuffel voor Mellis.

  6. Hoi Astid

    Gelukkig begint het hier wat af te koelen en dat is in huis wel erg lekker. Vandaag lekker een vrije dag. Kan lekker niets doen. Maar heb me voorgenomen om toch een paar zinnige dingen te gaan doen vandaag.

    En ja, met Diesel kun je lachen. Die kan d’r ook niets aan doen het is maar een vierbenig monster zullen we maar denken.

    ~~Francine~~

  7. Leo

    Het wordt tijd dat er rolstoelen komen met rupsbanden, dan kan je overal komen waarje wilt……

  8. Goedemiddag Astrid het is vandaag aanzienlijk minder warm. Ik begreep tijdens een verjaardag dat ik een paar neven in HvH op de camping heb staan … grappig want dat wist ik dus echt niet … Fijne dinsdag xus nel.

  9. Pia

    Astrid genoeg water in de kraan, maar warm………nee ik vind het berekoud vandaag hahaha, maar ik ben dan ook wel een hoge temperaturen mens

  10. Grappig, die foto met die fles.
    Ik ben weer bijgelopen….

    Ik hoop dat je je wat beter voelt vandaag. Het zou fijn zijn als die antibiotica eens een keer aan sloeg.

    Fijne dag nog!
    Liefs Kon

  11. Mellis zorgt dus niet alleen goed voor jou, maar ook voor zichzelf. Heel goed!
    Varen de schepen daar langzamer als het windstil is …? 😉

  12. Handig dat Mellis zijn eigen water draagt !
    Ja t was tijdens je wandeling warmer en mooie weer dan nu
    Hier valt de regen met bakken uit de lucht !
    Vandaar dat is graag met je mee wandel
    Fijne dinsdag voor jou
    Groeten Sophia

  13. met dit weer van vandaag wandel ik graag een stukje mee, ziet er beter uit dan als ik hier naar buiten kijk !

  14. wat een prachtige foto,s weer as en ik heb genoten van de wandeling met jullie;))
    liefs van mij en een fijne woensdag wens ik jullie toe..;))

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

