Het weekend en de komende week

Nou ik heb een lekker relaxt weekendje gehad. Zaterdag ben ik er nog wel op uit getrokken. De zon scheen toen ik weg reed, maar toen ik op de dijk reed werd ik achtervolgd door dreigende luchten. Ik heb het vastgelegd, want het was erg mooi.

PhotobucketPhotobucket

Ondanks deze dreigende luchten is het droog gebleven. Gelukkig maar. Zondag hebben we lekker uitgeslapen en niet veel bijzonders gedaan. Thom moest nog even de printer instaleren op mijn nieuwe computer, maar dat is niet gelukt helaas. Dinsdag maar even terug naar de winkel.
Mijn week is druk. Morgen een werkgroep vergadering en een intake ’s middags. Dinsdag dat intervieuw op het strand,over de toegankelijkheid van het strand hier in HvH, woensdag weer een werkgroep WMO vergadering, donderdag een Praktische Indicatie bij een cursist en vrijdag lig ik denk ik nock-out. Ik moet wel zeggen dat het weer allemaal verschillende dingen en ik heb er dan ook ontzettend veel zin in.
Soms heb je van die weken dat je denkt "hoe kom ik hier doorheen?" Maar als je dan aan het eind van de week tevreden maar moe terug kan kijken is dat ook weer heel veel waard.
Ik wens jullie allemaal een fijne week, jullie zien me wel weer verschijnen.

9.30 uur: Thom belde net dat hij op het terrein van AH een aanrijding heeft gehad en zo naar het ziekenhuis gaat. terwijl hij stil stond is er een collega op hem in gereden. Thom heeft last van zijn nek en is misselijk en wordt door zijn baas naar het ziekenhuis gebracht. Ik ben me natuurlijk helemaal wezenloos geschrokken, en ga maar even afwachten wat er allemaal aan de hand is. Hij komt in ieder geval later op de dag weer naar huis. Wordt vervolgd….

15.30 uur: Thom is inmiddels thuis. Er zijn foto’s gemaakt en hij werd gelijk op een plank gelegd en ingesnoerd. Gelukkig is er niets ernstigs gevonden en heeft hij ook geen wiplash. Hij heeft wel een vreselijk stijve nek en heeft spierverslappers gekregen van de arts. Voorlopig rust en dus niet werken. We gaan afwachten hoe dit af gaat lopen.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

