Strand enzo

Nou zeg dat was me het dagje wel weer. Vanmorgen rond een uurtje of 10 op het gemak met Mellis richting het strand gereden. Daar aangekomen was het natuurlijk feest voor Mellis, want hij kon zich heerlijk uitleven op een leeg strand. Ik heb heerlijk even in het zonnetje zitten wachten op mijn afspraak. Ze was iets verlaat door allerlei weg opbrekingen maar bij aankomst zijn we lekker naar de vloedlijn gereden waar ook haar honden los gingen en het feest kon beginnen. Wij hebben al kletsende het intervieuw gedaan en later zijn we terug gereden om de toiletten en de strand stoelen te bekijken. Alles is vastgelegd op de foto, dus in december staat het in de vakantie special van de Support Magazine.

Uiteindelijk was ik pas tegen 3 uur weer thuis. Na even wat gegeten te hebben en een beetje te zijn bij gekomen, in de telefoon geklommen om de nodige telefoontjes af te werken. Inmiddels is het alweer avond en ik ben verrot. Morgen weer een drukke dag voor de boeg, dus vanavond lekker voor de buis met mijn favoriete kook programma’s. Herman en Jamie, dus mijn avond is goed!

Hieronder nog wat leuke foto’s van vandaag.

Het was een stralend mooie dag, als je goed kijkt zie je 3 grote schepen de zee op varen vanuit de waterweg..PhotobucketMellis en kuilen graven dat is een goede combiPhotobucketEven uitrusten van al dat graven hoorPhotobucketDe strand rolstoel en rollatorPhotobucketPhotobucket

18 reacties

Opgeslagen onder Werk

18 Reacties op “Strand enzo

  1. Mooi dat het zo goed is verlopen.
    Je had in elk geval het zonnetje erbij. Hier was het vrijwel de hele dag grijs en grauw.
    Die foto van Mellis in zijn pas gegraven kuil is prachtig!
    Rust lekker uit vanavond.

  2. heeft ie die put helemaal zelf gegraven? Dan had Mellis enorm veel energie zeker? Is ook merkbaar…..achteraf, hahahaha!

    Fijne avond, Astrid!

  3. Misschien een idee om toch eens richting Hoek van Holland te gaan….;-)))
    Fijne avond. Liefs:Wilma.

  4. Het is dat Hoek zo ver uit mijn richting ligt… maar toch. Ik kijk uit naar het decembernummer van Support Magazine. Heeft de nieuwe ambassadeur van “minder mobiel Nederland” al wat losgelaten over haar plannen, ideeën en activiteiten het komende jaar? Vast ook een heel mooi mens, liefs, Maaike

  5. Leuk wat Mellis graaft hihihi. Hij geniet duidelijk!
    Het is toch een hij? Ik weet zeker dat het een mooi artikel wordt! Liefs Natje xxx

  6. Mooi gezicht …zo een weids strand !
    En Mellis kan idd heel goed graven zeg …die vond jou werk uitje wel leuk natuurlijk
    Succes vandaag …Grooetjes Sophia

  7. lieve As, wat schattig dat kopje van Mellis die boven die kuil uitsteekt! fijn dat het gesprek goed id verlopen en dat je er mooi weer bij had! het is je gegund…..ik heb vandaag ’n leesdagje…wat ’n heerlijk boek is het, ben in ’t miden bij bidden…..kijk uit naar beminnen….fijne dag vandaag, liefs rietje.

  8. Hoi As, wat is het toch een schatje he…Die Mellis!Zo heerlijk lief als hij daar ligt.

    Sterkte vandaag…ik denk aan je..Liefs:Wilma.

  9. Ik neem even een logpauze.
    Heb even geen zin om te loggen.
    Tot later.
    Grt Mariet.

  10. Zo’n strandrolstoel had ik nog nooit gezien
    maar ja,hier heb je ook geen echt strand jammer genoeg

    ooo die programmas heb ik gemist omdat ik aan mijn layout bezig was
    hij blijft nu zo ivm WERK:):):)

    Hee Assie fijne dag hoor

    Kussss voor jou:)

  11. Leo

    Heerlijk voor Mellis dat die zich even kan uuitleven in het zand. Het blijft jammer dat wij we relatief gezien zo ver vandaan wonen. Anders hadden we dat ook frequenter kunnen doen. Is nu toch al gauw een drie kwartier rijden en dan nog een flink eind lopen vanaf de parkeerplek voor de auto. Interessante strandrolstoel Astrid, is dat iets waar je dan gebruik van maakt?

  12. Pia

    Lekker was het dus aan het strand, ik geloof je direct. Jamie en Herman heb ik ook natuurlijk gekeken alhoewel Jamie volgens mij een herhaling is. Jammer

  13. Goedemiddag Astrid ondanks dat Melis een hulphond is blijft hij wel heerlijk speels dus … Ik wens je een fijne woensdag toe xus nel.

  14. ben benieuwd hoe de nek nu is van thom ??
    heerlijke foto’s zijn dit van Mellis ..prachtig !!
    en goed kijken om die schepen te zien ??
    die zie ik wel hoor , hihihihihihihi..
    meis een fijne dag verder
    groetjes Lenie

  15. Wat heerlijk, zo een paar uurtjes aan het strand. Prachtfoto’s van Mellis, die zie je gewoon genieten.

  16. Mooie foto’s zeg .. lijkt me echt geweldig om zo dichtbij het strand te wonen!
    Succes vandaag!
    groeten Henrike

  17. Wat een drukke dag meid.
    Hahahaha ik moet zo om Mellis lachen,
    ze mogen het strand wel eerst weer vlak maken.
    Stel je voor dat je daar met die rolstoel of rollator in zakt hihihi,
    maar het zijn wel mooie zonnige kleurtjes SUPER!!!!!!!!!!!!!
    Heerlijke zee kiekjes met als afsluiter een grote postzegel.
    SUPER!!!!! kiekjes.

  18. Wat schattig die tweede foto, met zijn koppie boven het zand uit!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

