Kapot en kapot

Zo dat was me het dagje weeer zeg! Wat vreselijk leuk om zo met een collega op pad te gaan zeg. Ik heb genoten van het geheel. We waren ook voor het eerst met het aangepaste autootje op stap en dat was ideaal. Mijn elro kon er zo ingereden worden, dus helemaal te gek. Ik heb na zeker 10 jaar ook mijn oude fysio weer gezien, en als bijna lid van onze familie was dat ook wel heel erg leuk. Het blijft een leuke vent 😉 Erg smakelijk als dat je aan het kneden is. Vond ik tenminste altijd wel toen ik nog bij hem onder behandeling was. ( grijns )

Vrijdag doe ik niets, nou ja niets, dat is ook weer niet echt iets voor mij. Maar ik heb geen intake gesprekken, geen platform werk, alleen wat kleine administratieve dingen. Het is dus een uitrust en Assie dag morgen.

Met Thom gaat het heel erg langzaam de beterende kant op. Hij heeft vreslijke hoofdpijn en ook de spierpijn is van de partij, maar langzaamaan knapt hij gelukkig weer wat op. We hebben nog een paar rustige dagen voor de boeg, en dan wil hij maandag wel proberen te werken. We gaan het afwachten.

Morgen kom ik jullie ook weer een bezoekje brengen. Dus allemaal een fijne vrijdag en een fijn weekend!

22 reacties

Opgeslagen onder Assiedag

22 Reacties op “Kapot en kapot

  1. neem dan maar rustig de tijd voor een heerlijk ontspannen dagje, Astrid!

    Groetjes,

    Billy

  2. Zo’n druk, maar lekker dagje is dan wel extra vermoeiend, het geeft toch ook vaak een bevredigend gevoel en een soort van ‘boost’ om er volgende week weer tegenaan te gaan.
    Hopelijk knap Thom snel op en houdt hij er geen blijvend letsel aan over. Het lijkt me typisch zo’n ongelukje waarbij een whiplash snel is opgelopen.
    Geniet van je weekend!

  3. Pia

    Astrid jij morgen genieten van je Assiedag, dat heb je wel verdient en laat Thom maar leuk rustig aan doen. Gewoon smae genieten van een vrij weekend. Doeiiiiiii Pia

  4. Fijn dat je even hebt kunnen genieten van je dagje er tussenuit. Hopelijk knapt Thom snel op. Geniet nog maar even van het rustige weekend.
    Groetjes Mar

  5. Geniet lekker samen van een dagje rust na deze hectische week, Astrid en Thom! en doe voorzichtig..
    fijn weekend in de herfstzon!
    groetjes uit Rotterdam

  6. Dan is het nu tijd voor een heerlijk nazomers weekend, met een beetje zon en een beetje rust.
    Fijn weekend gewenst!

  7. Hoi As,
    Ik leer ook steeds meer om te zeggen: Ik ben ik .
    Wil je me niet? dan niet…
    Wens jullie alvast een heel fijn weekend toe.
    Geniet van het heerlijke weer.
    Liefs:Wilma.

  8. Min

    Prettig weekend en hopelijk knap Thom helemaal op.

  9. Gewoon lekker samen bijtanken dus komend weekend Astrid. Geniet er van xuss Nel.

  10. Leo

    Wat voor een aangepast autootje was dat dan? Waar je zo naar binnenkunt rijden?

  11. @ Leo, ja dit was een Renault Kangoo. Het is dat het een besteluitvoering dus mocht er niet in blijven zitten helaas, maar mijn collega heeft de oprijplank uitgelegd en mijn stoel zo naar binnen gereden. Super handig dus als bedrijfs wagentje.

  12. In de touristic bus hoorden we dat er een paar rolstoeltoegangkelijke stranden zijn in Barcelona. Wist je dat?

  13. Hoop dat Thom snel opknapt, en geniet van een rustig dagje, heeft iedereen zo af en toe wel eens nodig niet waar ? Goed weekend !

  14. Jij ook een fijn weekend, hopelijk komt het zonnetje nog een beetje door de wolken…

  15. Wat goed dat Thom langzaam opknapt. Alleen erg naar dat het nog zo pijnlijk is allemaal.
    Geniet maar van het weekend! Natje xxx

  16. hoop dat thom gauw opknapt joh en voor jullie…fijn weekeind met liefs van mij..;))

  17. Ik denk dat ik ook eens naar de fisio ga;)

    beterscahp voor Thom!

    Kuss Jans

  18. Hoi As,
    Hier schijnt de zon volop…Heerlijk weertje dus…:D , ga zo fijn met mijn dochter naar de markt.Wens jullie een fijne zaterdag toe.Geniet van het najaarszonnetje.Liefs:

  19. Hoop dat je genoten hebt van je Assie dag en ik zeg het nog maar eens: Laat Thom goed beseffen dat als hij te snel weer aan het werk gaat het genezings proces alleen maar vertraagd. Hij kan beter nu een weekje extra thuis zitten dan later een terugslag krijgen omdat hij te snel weer begonnen is en dan misschien twee of drie weken extra uit de running is.

  20. Geniet maar van het weekend meid !

  21. Fijn weekend, ontspan maar lekker en beterschap voor Thom.
    Gr 10

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

