Drukke Zaterdag

Mijn Assiedag is weer eens anders verlopen dan gepland. Thom zijn opa werd 92 dus daar zijn we heen geweest. Opa was natuurlijk erg blij dat wij onverwacht langs kwamen. We hebben heerlijk in de tuin gezeten want het was schitterend weer. Ik had het nog best warm in mijn truitje.

In de auto heb ik heerlijk zitten lezen, zoals altijd. Ik ben vanmorgen begonnen in het boek van Marc de Hond "Kracht". Hij verteld in zijn boek over zijn dwarslaesie en zijn revalidatie en zijn doorzettings vermogen. Ik vind het een heerlijk boek. Het is zo herkenbaar dit verhaal. We hebben dan wel niet dezelfde handicap, maar je herkent de vechtlust. Herkent het om het laatste beetje kracht uit je ongevoelige teen moet halen, om weer een dag verder te kunnen. Je gaat maar door en door en door. Het boek is inmiddels dan ook bijna uit. Als ik dat zo lees dan denk ik wel eens dat ik zelf eens een boek zou moeten schrijven. Maar daarna denk ik meteen dat daar waarschijnlijk ook niemand op zit te wachten. Toch is het een diep gekoesterde wens, waar ik misschien ooit eens aan ga beginnen…..

Toen we vanavond thuis kwamen heb ik een hele poos met 2 lieve en nieuwbakken vriendinnen zitten beppen, en dat was werkelijk vreselijk gezellig. Voor je het weet is het laat. Maar zo heerlijk om elkaar eens een keer te spreken in plaats van te mailen. Dit zijn dan weet van zulke geniet momenten. Thom en ik zijn vanavond even lekker wezen eten, en dat was ook al zo leuk. Ik ben echt compleet verrot, maar ach, wat zou het!

Morgen hebben we geen plannen en gaan we gewoon lekker van het weer genieten. Ik ga mn boek uit lezen en misschien even lekker met Mellis naar het strand. Ik zie wel. We hebben ook nog leuke foto’s gemaakt dus daar sluit ik mee af. Allemaal een fijne zondag!

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Update 12.00: Thom is vanmorgen vroeg opgestaan om heerlijk te gaan motor rijden, het gaat dus gelukkig een stuk beter met hem en hij zal dan ook morgen wel weer gaan werken. Nadat Thom weg was rond half 9 heb ik me nog eens omgedraaid en ben weer in slaap gevalllen tot 11.30. Schaam, schaam, nee hoor eigenlijk helemaal niet. Ik ben dol op mijn werk, en dol op de dingen die ik doen, maar als ik daarbij ook nog eens een paar ochtenden erg vroeg moet opstaan, dan sloopt mij dat. Ik moet ’s morgens rustig kunnen doen, zodat ik mijn energie een beetje kan verdelen. Dat is niet echt gelukt de afgelopen dagen dus ik moest gewoon ff bijtanken. Nu Thom er sinds een week ffies niet is, ga ik ook even heerlijk genieten van het alleen zijn, want dat heb ik best wel gemist. Ik doe nu dus echt niets vandaag. Ik trek alleen zo even waat aan om met Mellis naar buiten te gaan en meer niet. Nogmaals fijne zondag allemaal.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

