Toch nog druk

Nou niet echt een Assiedag vandaag. Ik was vanmorgen al vroeg wakker door Donna, maar dat was niet zo heel erg want ze had de hele nacht goed geslapen, en ja het is nu eenmaal een pup. Het gaat erg goed en is erg leuk om te doen. OP dit moment staat ze tegen de spiegel aan te krabben, verbaasd over haar eigen spiegebeeld. Zo grappig!

Gisteren is Permobil geweest om een nieuwe stoel aan te meten. Het gaat de C500 worden. Ik kan niet wachten tot ie er is. Hij ligt beter en hij rijd beter. Ik hoop dan ook weer eens wat meer uit mijn bed te kunnen komen en weer eens in de woonkamer kunnen vertoeven in plaats van altijd maar de slaapkamer. De levering duurt trouwens wel even, dus ik hoop dat het tegen het eind van het jaar klaar is.

Vooralsnog hebben we voor zondag nog geen plannen. Als het mooi weer blijft gaan we misschien even vrienden op de camping opzoeken. We zien wel. Morgen wil ik echt mijn Assiedag houden en kom ik zeker even bijlezen bij jullie. Dat is er helaas een beetje bij in geschoten de laatste dagen. Ik moet even een nieuw ritme vinden, maar dat lukt aardig moet ik zeggen. Ik sluit af met wat leuke foto’s.
Photobucket
Photobucket

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

