Vergadering, verdriet, verjaardag, moeilijke gesprekken

Vandaag weer een werkochtendje, vergaderen over de gehandicapten zaken hier binnen HvH. Altijd erg interesant en vooral vruchtbaar. Er gebeurd vanalles en er komen nuttige actie punten uit.

Ik schrijf niet vaak op mijn log over andere mensen, die ziek zijn, of jarig zijn, maar vandaag wel. Er is niemand jarig en ook niemand ziek. Maar bij mijn 2 lieve vriendinnen wordt vandaag de hulphond opgehaald. Het ging niet, op allerlei vlakken. In overleg is dus besloten dat hun hond weer terug gaat naar de Stichting. Als je natuurlijk gehecht bent aan je hond dan is dit een verschrikking, helemaal omdat de hond ook de nodige klusjes deed. Meiden, ik weet dat jullie meelezen, op deze manier wilde ik jullie nog even een hart onder de riem steken. Lieve meiden, ik denk aan jullie en deze Loesje is voor jullie!

Ook mijn eigen Loes heeft het erg zwaar en moet op haar verjaardag allerlei moeilijke gesprekken voeren. Ook aan haar denk ik op haar verjaardag morgen, Deze Loesje is ook voor jou.

Nu ik toch bezig ben, Marry, jij vandaag veel succes bij de reumatoloog, dus de Loesje is ook voor jou!

MIjn gedachten zijn bij mijn vrienden en bij mijn andere vriendin met haar gezin. Hopelijk komt het met Liesyenne weer goed, en krijgt ze eindelijk een plek waar ze kan blijven en waar ze het naar haar zin heeft. Hebben jullie de petitie voor Liesyenne al getekent? Je hoeft niet perse al je gegevens in te vullen, naam en woonplaats is genoeg. Dus teken hier Hoe meer handtekeningen hoe beter. Wel doen he??

Allemaal een fijne dag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

