Stormachtige Woensdag

Jeetje mensen het stormt hier, niet gewoon meer. Ik vind het zalig moet ik zeggen. het is jammer dat het regent anders was ik zeker vanmiddag naar de dijk gegaan om te wapperen. dat is zo’n zalige plek om uit te waaien. Helaas alleen niet als het zo hoost.

Gisteren zoals gezegd een vergader dagje gehad. Alles goed gegaan en een vruchtbare vergadering gehad. Eenmaal weer thuis gekomen nog wat werk dingetjes afgehandeld en verder niet echt veel meer gedaan.

Vandaag staat er een Assiedag op de planning. Morgen wordt een extreem drukke dag, dus vandaag bouw ik wat rust in om op te laden voor morgen. Ik ga lekker voor de buis hangen, wat lezen, wat bellen, ik zie wel. Als het goed is komen ze dalijk eerst het achterlicht van mijn rolstoel maken, want dat is kapot. Ook ik mag niet mer een kapot achterlicht rijden, net zoals elke andere weg gebruiker. Voor vanmiddag hebben we makkelijk gedaan, Appie komt de boodschappen thuis bezorgen. deze gelegenheid pak ik dan altijd om hun met de zware dingen te laten sjouwen πŸ˜‰ Nu het weer zo onstabiel is rij ik liever niet mer een tas vol boodschappen. Thom en ik doen ook vaak samen boodschappen, maar het is meestal mijn utlaat rondje met Mellis. NU dus even niet.

Ik wil jullie nog 1 ding mededelen, en dat is dat Marjan en ik zijn gestopt met Bloggers. Er was te weinig animo en zowel Marjan als ik hebben niet echt de zin en energie om er dan mee door te gaan. Over 2 weken zal dit log dus uit de lucht gaan. Jammer maar helaas.

Verder wens ik jullie allemaal een hele fijne dag.

14 reacties

Opgeslagen onder Assiedag

14 Reacties op “Stormachtige Woensdag

  1. Goeiemorgen As. Gezellig he die wind en regen. Gewoon de dijk op gaan joh. Heb je meteen gedouched. En die wind waait vanzelf wel weer weg. Dat je niet met een kapot achterlicht de weg op mag is voor je eigen veiligheid meis.

  2. Ik hoop dat ik het verkeerd begrijp en jouw log wel in de lucht blijf? Sorry, ben wat langzaam van begrip en heb wat problemen met mijn concentratie vanwege kleine Ling die ’t ’s nachts op een gillen zet πŸ™‚ Lekker he, een stevige wind! Wij hebben hier het staartje van een typhoon gehad en de honden waaiden zowat van de muur de zee in πŸ˜‰

  3. Het stormt hier nog niet, maar wel veel regen. In de storm naar de dijk is het fijnste wat er bestaat,
    ik laat dan even de spinnewebben uit mijn hoofd waaien.

  4. Pia

    Het waait en regent hier flink, onze hond wil dus met geen 10 paarden de deur uit en denkt dag doe jij je plas maar in het gras ik hou het wel op. Hier op straat vind ik het helemaal niks, maar nu naar de zee en strand……pech geen Piadag vandaag. Misschien morgen ? Het blijft voorlopig wel zo.

  5. Leo

    Hier is het qua weer ook bal Astrid. Af en toe kraakt het op mijn werketage door de windvlagen en kan ik de overkant niet meer zien van de regen. Dynamisch herfstweer. Gelukkig hoef ik vandaag niet echt ver de weg op. Ondanks het feit dat de achterlichten van de auto het nog steeds goed doen. Morgen weer…..IK wens je een fijne en vooral ontspannen dag toe.

  6. Pepita

    Hoi Assie,

    Lui mens πŸ™‚

    poe hee hier ben ik dan,ga vanddag ff zorgen dat alles kan lezen
    liefs,Pep

  7. Ja t waaide hier ook aardig …nu is t weer rustiger …en even uitwaaien is heerlijk maar inderdaad niet als t zo hard regent he
    Succes met alles wat je doet en een fijne woensdag
    Groeten Sophia

  8. Hier waait het ook vreselijk! En die storm is zeker heerlijk, zeker als je zoals jij dicht bij de kust woont.
    Fijne dag, gr 10
    P.S. Als je mijn laatste logje leest, weet je meteen wat ze met het gevonden zwijntje hebben gedaan.

  9. ja he..heerlijk die storm en regen hihi;) maar dan wel als je lekker binnen mag blijven..uiteraard;)
    geniet maar fijn vandaag joh en morgen rustig aan maar;)
    liefs van mij..;)

  10. Ans en Yvonne

    Nou , ik was al ‘goed gebekt ‘maar als je mij straks ziet , sta ik geloof ik ‘in de steigers ‘haha .enne … niet meer lullen As !
    ( Geintje )

  11. Het is echt waar van dat zwijntje, ik geloofde zelf in eerste instantie ook mijn eigen ogen niet toen ik het zwijntje (weer) zag liggen.
    Gr 10

  12. Je hebt gelijk dat je het lekker rustig aandoet met dit weer. Hier kwam de regen vanochtend ook weer met bakken uit de lucht. Ik ben nog helemaal niet in de stemming voor herfstkuiertjes, daarom blijf ik ook lekker binnen om nog wat bij te tanken van de vermoeienissen van vorige week. Er zal vanzelf weer een periode van minder onstuimig weer komen.

  13. Jammer dat die stopt…maar ik kwam daar eigenlijk toch al nooit…sorry..Moet er nu al zoveel nalezen…;-)))
    Wens je nog een fijne avond ik ga bankhangen.
    Liefs:Wilma.

  14. Hoop dat je een fijne dag hebt gehad gisteren en sterkte vandaag met de drukte.
    Groetjes

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

