Bijkomen vandaag

Vandaag is een dag om bij te komen. Gisteren was een enorm leuke maar vreslijke drukke dag. Maar ik moet zeggen ik geniet er ook enorm van. Het is wel druk, en het kost natuurlijk veel energie, maar het goede gevoel dat we er aan over houden is zo goed. Dat is zooo leuk. Ik word er zo blij van! Dan geeft het ook niet meer dat je verrot bent, want alleen op het positieve gevoel kan je al weer dagen teren. Heerlijk.

Vandaag ga ik een beetje bijkomen. Ik moet nog wel wat dingetjes doen, ook voor hier in de Hoek. Maar vanmiddag staat dat op de planning. Vanmorgen doe ik wat rustig aan en dan vanmiddag de rest. Ik moet nog een paar telefoontjes plegen, dus ik ben vanmiddag ook nog wel bezig.

Eigenlijk heb ik verder niet zoveel te melden.IK wens jullie dan ook allemaal een erg fijn weekend.

16 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

16 Reacties op “Bijkomen vandaag

  1. Voldoening vergoedt een heleboel! Maak er een mooi en liefdevol weekend van x Maaike

  2. Weekend komt weer eraan.
    Heerlijk genieten in de weekend.
    Lekker rustig aan doen.

    Ik kom je een hele fijne weekend wensen.

    Lieve groetjes van Jacqueline & Ferry.

  3. Ik wens je een goed weekend (wat een onweer vannacht, he?)
    Doei!

  4. Inderdaad leuke foto’s in je log van gisteren ….fijn dat ze t goed samen kunnen vinden he
    Ja ik vertel je wat ik van de nieuwe Nicci French vind …maar …ik ga t eerst nog lezen he …
    En t resultaat van de schilderijen van Wessel komt nog …ze lagen op de kast te drogen
    Na tweekend wel een foto
    van vond .
    Geniet van je dag vandaag en ik wens je vast een fijn weekend
    Groeten Sophia

  5. Fijn weekend lieve as

    Kuss jans

  6. Pia

    Vandaag rustig aan morgen al weer weekend. Heerlijk maar ik ga niet uitwaaien heb hier ook nog een eigen huis te doen nu ik bij de baas klaar ben. Fijn weekend Astrid

  7. Hoi Astrid,

    Ben ook net weer thuis.
    Heerlijk dat het bijna weekend is. Heb niks van onweer gemerkt.
    Wens je een heel fijn en rustig weekend toe.Liefs:Wilma.

  8. Ans en Yvonne

    Wij moeten hier wennen aan de ‘wind stilte ‘En…. het went niet echt ! Kom bij van alle vermoeienissen Astrid en een goed weekend !

  9. Na gedande arbeid is het altijd goed rusten, zeker als die arbeid ook nog eens het een en ander heeft opgeleverd.
    Fijn weekend!

  10. Voldoening geeft een heel goed gevoel en dat mag ook wel, na al het werk wat je hebt verzet.
    Geniet van het weekend!

  11. Lekker uitrusten dan maar vandaag

    Goed weekend
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

  12. Sorry al een paar daagjes niet geweest. Kom je effe een heerlijk weekend wensen! Liefs natje xxx

  13. Anoniem

    heerlijk joh en probeer dat fijne gevoel maar lekker vast te houden he;))
    ook voor jou,thom en mellis….een heerlijk weekeind toegewenst met liefs van mij..;))

  14. ben even niet hier kunnen zijn. fijn dat je een voldaan gevoe hebt! en ook dat dagje rust!
    petra, at wist ik dat zij ook werkt a;ls ervaringsdeskundige, we hebben elkaar al eens gebeld daarover en ook elkaar ontmoet.

    ook zo’n sterke vrouw, net als jij

  15. Leo

    Vandaag wordt het tot eind van de middag redelijk weer, daarna komt een diepe stormdepressie over ons heen, ‘Laura’. Met windkrachten 8-9 en veel regen. Zorg je wel dat je dan binnen bent Astrid? Veel plezier vandaag!

  16. ja ik moet ook even bijkomen…
    …wantr vandaag ben ik echt kwaad, zie mijn loggie maar. Misschien kan jij het ook plaatsen op jou loggie?

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

