Druk begin van de week

De maandag is alweer bijna voorbij. wat een dag zeg! Als eerste even dit. Ik wil Jans even bedanken van Kopfotoenzo. Zij heeft mijn leuke nieuwe kopfoto gemaakt. Jans bedankt!!
Vandaag lekker aan het werk geweest. Sinds vandaag is er een nieuwe hulp bij ons in huis. Mijn 2 vaste meiden zijn natuurlijk al enige tijd ziek, en dat zal voorlopig niet veranderen, maar er moest dus wel iemand bijkomen. Na lange tijd is dat gat dus opgevuld en ik ben er erg blij mee.
Ik heb de hele dag lekker mijn ding gedaan. Het was lekker druk met veel telefoon. Morgen moet ik ook nog een hoop dingen doen. Woensdag krijgt mijn collega een spoed cursus PGB van mij, en daar moet ik nog het 1 en ander voor voor bereiden.
We zijn nog met wat leuks bezig. Volgend jaar willen we meedoen met de Dam tot Dam loop. Mijn collega heeft dit jaar meegelopen en uitgelopen. Nu kwam een vriendin van mij dat ze ook mee gaat doen en sponsers wilde zoeken voor ons bedrijfje om honden aan te kunnen schaffen. Mijn andere collega besloot ook mee te doen. Hij wil met mij in de handbewogen stoel gaan rennen, en mij al rennend duwen. De andere die meedoen zullen ook telkens een stukje duwen. Helemaal gaaf dus dit idee!! Iedereen is al in training. Nu moeten we de organisatie nog ze ver krijgen dat dit mag en dan tzt ook sponsers gaan zoeken. Dit wordt allemaal nog vervolgd en zal ook nog veel meer vorm gaan krijgen. Hou het log dus in de gaten.
Verder heb ik niet zo heel veel te melden en wens jullie een fijne avond en morgen een fijne dag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

