Woensdag alweer

Tjee de tijd vliegt zeg, voor je met je ogen knippert is de week weer voorbij. Vandaag alweer woensdag. Vandaag ga ik een collega inwijden in de wereld van het PGB. Wordt druk dagje dus. Ik begeleid hier in HvH ook mensen die een PGB willen aanvragen, maar gelukkig hoef ik dat dus dalijk niet meer alleen te doen. Altijd handig als meer mensen weten hoe het werkt.

Morgenmiddag komen mijn schoonouders. Ze staan op de camping in Maasland en komen dus lekker eten en op bezoek. Vrijdag heb ik weer een vergadering en dan is het al weer weekend. Je leest, de tijd vliegt. Er is ook nog wat leuks om naar uit te kijken, want de 18e gaan we naar Wit Licht van Marco Borsato. Daar hebben we echt zin in zeg! Nog een weekje, iets langer, en dan is het zover.

Verder is het weer erg grijs hier, maar de temperatuur is lekker. Straks na het douchen even lekker naar buiten met de hondjes. Daar is het natuurlijk heerlijk weer voor. Het ruikt nu overal zo verschrikkelijk lekker, helemaal in het bos. Je hebt van die schitterende wolken luchten die aan je voorbij trekken. De kleuren van de bomen veranderen, en de blaadjes wapperen langzaam op de grond. Als het geregend heeft, is het een kraken van jewelste onder mijn wielen van alle dode slakken. Als het geen slakken zijn dan zijn het eikenootjes die ik verpletter. Herfst, een heerlijk jaargetijde. Ik heb nog een leuke Loesje om mee af te sluiten. Allemaal een fijne dag!

12 reacties

Opgeslagen onder Werk

12 Reacties op “Woensdag alweer

  1. Heej Astrid,
    Ja is echt heerlijk zo’n avondje! Echt wel wat voor jou :-)))
    Druk dagje heb je weer voor de boeg. Ik geniet nog wat na…
    Fijn dat je schoonouders morgen komen, gezellig.
    Wens je een fijne dag vandaag, geniet van de wandeling.
    Liefs:Wilma.

  2. Leo

    Momenteel is het alleen maar grijs als ik naar boven kijk….maar van die knakkende nootjes en slakken is herkenbaar. Altijd weer akelig als je op zo’n beestje staat, maar het stikt er echt van. Fijne dag vandaag Astrid!

  3. Goeiemorgen As. Ik heb al bij meer gelezen dat ze naar Marco gaan. Dus ff een bord meenemen met de tekst:”Zijn hier nog blogers?”
    Veel plezier met je schoonouders. Wordt vast gezellig.

  4. Leuk dat je ook naar Marco gaat !!
    Ja Herfst is idd een mooi jaargetijde …en koud is t helemaal nioet he …Hier regende het wel vanmorgen ….Nu ist droog …maar wel grijs!
    Fijne dag voor jou
    Groeten Sophia

  5. Hai! Leuk idee van Fijnegozer, haha. Leuk hoor, heb je wat om naar uit te kijken. Vind ik ook altijd wel lekker, iets in het vooruitzicht. Hier in de straat zijn de bomen ook prachtig roodbruin. De lucht is grijs, maar hoe graag ik het ook wil (ivm schilder), er valt geen drupje regen uit!
    Fijne woensdag.

  6. Dat is een leuke Loesjespreuk! Ik benijd jullie voor het herfstseizoen, helemaal mijn ding met de prachtige kleuren en lekkere temperaturen (zolang als ’t maar droog is 😉 ) Je nieuwe kopfoto is trouwens een leuke collage geworden en ik lees dat Mellis en Donna een lekker varkensoor hebben verdiend! Gelukkig is het hier nu ’s nachts ook rustig en hoef ik pas om zeven uur eruit om Ling haar plasje te laten doen. Ze heeft zich perfect ingeburgerd en luistert al goed naar haar naam en gaat al netjes zitten! Veel plezier met je schoonouders en hier vliegt de tijd ook …!

  7. Die slakken kraken niet alleen onder jouw wielen, maar ook onder mijn voeten. Door het vochtige weer komen ze allemaal tevoorschijn. Eikels en beukenootjes zijn er wel heel veel
    dit jaar. Astrid, geniet van het uitje.

  8. Je hebt weer een drukke dag Astrid maar dan rust je orgen gewoon extra uit? Fijne woensdag xus Nel.

  9. een leuke loesje zeg deze keer .. ik kijk nu ook graag naar de lucht, er gebeurd daar zoveel .. helemaal mooi!!
    Fijne dag verder!
    Groetjes Henrike

  10. Naar ‘Wit Licht’ wow dat is leuk, geniet ook maar een beetje voor mij!
    Lieve gr 10

  11. Hopelijk heb je een goed PGB-dagje gehad.
    Hier in het noorden was het het grootste deel van de dag grijs, af en toe zelfs wat miezerig. De komende dagen lijken weer wat zonniger te worden. Geniet ervan, maak er een gezellige dag van morgen.
    En Loesje … die moet zeker in het najaar ook eens naar de grond kijken, want ook daar valt veel moois te zien. 😉

  12. Goedeiddag Astrid ik hoop dat je vandaag een astriddagje heb genomen…. Fijne donderdag xus Nel.,

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

