Bijna Weekend

Tjee mensen de tijd vliegt als je lekker bezig bent. Gisteren morgen heb ik een heelrijke wandeling gemaakt met Mellis en gelijk wat boodschapkes gehaald samen met mijn nieuwe hulp. Het was echt heerlijk buiten, stralende zon en een vlakke waterweg. Schitterend gewoon. Thuisgekomen hebben we even een broodje gegeten en daarna ben ik een intake gaan doen. Terwijl ik daar nog druk mee bezig was stonden mijn schoonouders plots al binnen. Voor mij een gezellige reden om een eind aan de werkdag te breien. We hebben heerlijk zitten beppen en heerlijk gegeten en lekker een wijntje zitten drinken. Het was best even geleden dat we ze hadden gezien en dan is het dus altijd weer erg gezellig.

Vandaag weer een bezig dagje. Straks eerst lekker douchen, dan met de honden naar buiten. Dan staat er weer een intake gepland. Er is ook vanmiddag nog een werkgroep bespreking bij mij thuis, dus weer genoeg te doen.
Gisteren werd er in een reactie gevraagd of ik ook wel eens “Astrid” in mijn agenda zet, nou Leo, heel lief dat je er aan denkt, maar maak je geen zorgen hoor. Ik doe mijn werk met veel plezier en vind het erg leuk. Ik ga een paar keer per dag altijd even naar buiten met de honden. Als ik erg moe ben of veel pijn heb, dan blijft alles gewoon lekker liggen tot het wel kan. Gelukkig heb ik die vrijheid, en ik neem het dan ook. Ik begin ook altijd pas rond 11 uur. De tijd daarvoor is om een logje te tikken, lekker krantje te lezen, lekker een bakkie thee te drinken en om te douchen en aan te kleden. Na het douchen moet ik alijd even bijkomen, en daarna begint altijd pas mijn werkdag. Het valt dus wel mee hoor. Maar je lieve bedoelingen worden gewaardeerd!
Het belooft vandaag weer een schitterende dag te worden dus ook vandaag zal ik er tussenuit knijpen met de honden. Met Donna gaat het trouwens helemaal geweldig! Mellis en Donna kunnen heerlijk samen spelen en das zo leuk om te zien. Donna springt bovenop Mellis, en Mellis legt vervolgens weer een poot over Donna om haar op haar plaats te zetten, een heerlijk gezicht! Rest mij nog jullie een mooie zonnige vrijdag te wensen!
Groets As

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

