In het ziekenhuis geweest, trimshow 1

Vanmiddag in het ziekenhuis geweest, ik moest naar de uroloog. Geen goede berichten helaas. De UWI is nog steeds niet weg. We zijn even gestopt met de antibiotica om te kijken wat mijn lijf doet en of het zich wil herstellen. Het bericht gekregen dat ook mijn lever niet naar behoren functioneert. Er zijn tig buisjes bloed getapt, en we moeten even afwachten wat daarvan de uitslag is. Het belooft allemaal niet veel goeds in ieder geval.

Ik baal echt als een stekker. Mijn lever, pfffff, dat kwam onverwacht zeg. Nu kan je, als je erover nadenkt, op 1 hand natellen dat met veel medicatie, je lever naar zijn grootje gaat, maar toch, als je het dan ook nog eens bevestigt krijgt. Ik ga nog even niet zitten speculeren wat er aan de hand is, want dat weet ik gewoon nog niet. Het bloedonderzoek zal meer uitwijzen.Wordt vervold dus……

Gisteren zijn we naar een trim show in Spijkenisse geweest. Kees, de fokker van Donna gaf daar een demo en had ons uit genodigd. Het was erg leuk moet ik zeggen. Ook Donna heeft gelijk een nieuw kapsel aangemeten gekregen. De andere hond die op de foto staat is Tijs, en dat is nou zo’n befaamde BoefDoodle waar ik het al eens over heb gehad. Een kruising Bouvier/ Koningspoedel. Een erg leuk beest ook moet ik zeggen. ’s Avonds zijn we lekker bij onze favo pizzeria hier op het dorp neergeploft en hebben we even heerlijk gegeten. Vandaag dan ziekenhuis geweest met rotberichten. Morgen een vergadering hier thuis. De rest van de week is de agenda leeg, want we gaan zaterdag naar Marco Borsato!! Ik ga dus even bijtanken om met volle teugen te kunnen genieten.

Geniet mee van de foto’s.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketWoensdag de rest van de foto’s.

18 reacties

Opgeslagen onder Ziekenhuis 2008

18 Reacties op “In het ziekenhuis geweest, trimshow 1

  1. Hallo Astrid,
    Vervelend zeg die nare berichten in het ziekenhuis. Ik kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van baalt. Hopelijk valt het allemaal mee met je lever.
    Leuk zeg die demo van de fokker van Donna. Het ziet er uit als een gezellig dagje weg.

    Groetjes van Tanya

  2. hopelijk valt het allemaal nog mee, Astrid…
    Ik duim alvast voor je!

    Liefs,

    Billy

  3. Geen leuke berichten voor je dus
    Ik hoop ook dat het allemaal meevalt

    Leuke foto’s zijn dat zeg
    Vooral die laatste is erg grappig zo vlakbij zijn snuit

    Fijne avond
    Grt voor jou en een knuff voor Mellis
    Mariet.

  4. Ik kan me voorstellen dat je baalt wat je lever betreft. Want ik neem aan dat je dan ook veel medicijnen slikken moet.
    Zelf werk ik in totaal 12 uur als PGB ster. Het is 6 uur voor huishoudelijke hulp (WMO), 4, voor persoonlijke verzorging en 2 voor ondersteunende begeleiding (AWBZ). De hh is gedeeltelijk ook onderverdeeld waar er 2 uur inzitten voor ondersteunende begeleiding omdat ik cliënt ook mee wil laten helpen.
    Verder besteed ik ook vrije tijd om met meneer dingen te ondernemen. Merk dat het goed werkt en hij het ook leuk vind om dingen te ondernemen.

    Ik neem aan dat je hebt genoten van de trimshow.
    Heel veel groetjes
    Sylvia

  5. Balen, dat je zo’n slecht bericht hebt gekregen!
    Sterkte, en probeer lekker je rust te pakken deze week.

  6. Ik hoop voor je dat de uitslagen meevallen.
    En Donna is een echte MaDonna geworden, mooi hoor!
    Fijne week, gr 10

  7. Hey, hopelijk vallen de resultaten van het bloedonderzoek toch nog mee! Ik wens je alleszins veel plezier toe bij Marco! Zal vast wel leuk worden!

  8. ik wil je heel veel sterkte wensen astrid… want dat is niet zo’n mooi bericht.

  9. minder leuke berichten uit het ziekenhuis zeg, jammer hoor!
    hopelijk vallen de bloeduitslagen een beetje mee .. ik duim ervoor! Veel plezier met de voorpret voor Marco!!

    groetjes Henrike

  10. Hoop dat de uit slag wat mee valt in ieder geval sterkte
    Liefs adriana

  11. Goedemorgen Astrid je lever niet goed en ja dan krijg je een mokerslag. Idd staan in veel bijsluiters dat het niet goed is voor dat orgaan. Ik zal duimen dat het niet te ernstig is!! xuss Nel.

  12. He bah, wat een vervelende berichten uit het zkh! maar wel hele leuke foto’s, het zijn net speelgoedhondjes zo. Veel voorpret voor Marco toegewenst! dan kun je even alle zkh dingen vergeten… liefs uit Rotterdam

  13. Pia

    Gatverdamme Astrid wat een waardeloze berichten. En al kan je het weten met zo’n hoeveelheid medicatie, er aan willen is een ander verhaal. Maar weer afwachten dus wat er uit komt. Maar je hebt dus weer doorgebeten hahaha in je pizzeria mmmm lekker hoor en genoten van de trimshow. En dat blijft nog stilstaan op die tafel ook waaaaaaah die van mij moeten we samen onder handen nemen om zijn poten ook nog toonbaar te laten lijken. Wat een harderwijker heb ik toch. Jij flink wat energie opdoen voor je Wit Licht concert gaaf hoor. Ik hoop dat mijn kaakontsteking snel weg is want ook ik heb vrijdag een concert en wil me dan toch wel uitleven hahahaha

  14. Anoniem

    Wat een vervelend bericht Astrid. Bah. Zit je nu net niet op te wachten natuurlijk. En zeker zal de medicatie die je slikt volgens de bijsluiters wel deze bijverschijnselen kennen, maar dan nog, je hoopt altijd dat het jou niet treft. Is er een mogelijkheid om bepaalde schadelijke geneesmiddelen te verminderen of gheel af te bouwen in jouw geval? Om die lever weer te laten herstellen?

  15. Heej As,

    Wat een kl*** berichten! nu die lever weer…Jam die deed het nog…Verdikke me!
    Gelukkig mag je zaterdag naar Marco.:D Zing je longen maar lekker uit je lijf! Dat lucht tenminste een beetje op. Het is hier nog mooi weer. Even naar het strand? Liefs:Wilma.

  16. Hoi Assie, dat is mooi k*tnieuws uit het ziekenhuis. Hoop wel dat de UWI voorbij gaat, want dit schiet ook geen drol op zo natuurlijk. Dan ook nog over je lever, dat lijkt me ook helemaal onverwacht drie keer niets. Speculeren heeft idd weinig zin, maar er zal al wel het één en ander door het hoofd gegaan zijn. Afwachten en maar er van uit gaan dat het allemaal niet al te ernstig is. Kan misschien wel verklaren waarom je je zo k*t voelt de afgelopen tijd… GRRRR….

    Maar goed, een trimshow , mooi weer, veel honden en mooie kapsels moet een krachtbron voor je geweest zijn. Ik vind de fotoooos weer om bij te kwijlen.

    Zo, en ik? Ik ga eens lekker niets doen vanmiddag. Heb hard gewerkt vanmorgen. En vanavond als het donker is ga ik lekker schilderen. Is weer eens iets anders dan een boek lezen en TV kijken of niets doen.

  17. Wat naar bericht van het ZH, hopoelijk valt het allemaal mee en is er niets ernstigs met je lever aan de hand, Astrid.

    Wat leuk die trimshow, Donna ziet er prachtig uit.

    Leuk dat je zaterdag naar Marco gaat, ik wens je nu alvast heel veel plezier.

    Groetjes Sjoukje

  18. Aqua

    Hoi As,

    Leuke hond die Tijs. Hahaha!
    De Boefdoodle grinnik.
    Donna is ook een schatje hoor
    en Mellis ook niet te vergeten.
    Dus jij hebt weer leuke en zware dagen gehad. Nou rust maar weer even goed uit meid.

    Groetjes
    Aquawoman

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

