Even bijkletsen

Even een update van deze kant. Mijn oma wordt maandag gecremeerd. Ik kan het eigenlijk helemaal nog niet geloven dat ze er niet meer is. Oma is er altijd geweest, bijna 38 jaar lang is ze er altijd voor me geweest. Het is moeilijk om te geloven dat ze er niet meer is. Waarschijnlijk gaat dat maandag pas doordringen. Altijd heeft oma voor mij klaar gestaan. Het is zo gek. De afgelopen dagen trekt alles langs in mijn hoofd wat we altijd samen gedaan hebben, toen ook mijn opa er nog was. Avonden scrabbelen en kaarten. Rond etenstijd binnen wippen en opa een halve gehaktbal aftroggelen. Als dat soort dingen passeren de revue. Maandag is het dan definitief. In mijn hoofd definitief. Pff ik zie er tegenop, niet gewoon meer.

Maar goed, morgen gaan we naar Wit Licht van Marco Borsato en daar kijken we ook al maanden naar uit. We gaan er een fijne avond van maken. Gewoon lekker genieten van het moment.

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes en reacties op mijn vorige log. Geen idee wanneer er weer een nieuw logje staat of wanneer ik weer bij jullie langs kom, ik heb er even geen zin in……

Afscheid nemen bestaat niet….

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

