Geen pufffff

Loesje Pictures, Images and Photos

28 reacties

oktober 27, 2008 · 9:36 am

28 Reacties op “Geen pufffff

  1. Hetty Wieringa

    Hoi Astrid,

    Het is logisch dat je geen puf hebt hoor, iedereen zal het begrijpen. rust maar lekker uit

    Knuffel an de beide beide viervoeters

    Hetty

  2. Een super kreet van Loesje .. altijd leuk om ze te lezen ..
    En geen puffff .. ik kan me er iets bij voorstellen, je krijgt de laatste tijd nogal wat voor je kiezen .. Sterkte!

    Lieve groetjes Henrike

  3. Gewoon lekker tot jezelf komen Astrid en dat doe je met leuke dingen voor jezelf xuss Nel.

  4. Het lijkt me niet zo gek dat je geen puf hebt na die enerverende week. Doe ’t maar ff lekker rustig aan.

  5. Leo

    De kruik gaat intussen net zo lang te water tot…..Je weet hoe ik er over denk Astrid, take your time girl…

  6. Hou je goed hé.
    Fijne week.

  7. Ans en Yvonne

    Hoi As !
    Denken aan je !!!
    Sturen je wat energie toe ! Kusszz

  8. Hee Astrid,

    Dat had ik al begrepen…
    Neem heerlijk je tijd en ik zie je vanzelf wel weer op log verschijnen.
    Liefs:Wilma.

  9. Sterkte Atrid, denk maar lekker even alleen aan jezelf en neem je tijd!
    Lieve groetjes 10

  10. Kan ik helemaal begrijpen
    Groetjes …en sterkte
    Sophia

  11. Pia

    Hahaha met Loesje kan ik het helemaal eens zijn, ik dweil al genoeg kilometers per week. Jij lekker uitrusten he wij hebben alle geduld van de wereld hoor. Zelf ga je lekker voor. Sterkte Astrid

  12. Emilie Donners

    Hoi Astrid,
    Neem je tijd, rust lekker uit,
    Veel sterkte en rust toegewenst…
    Emilie en pootje van Britta

  13. Goedemorgen Astrid ik kom je gewoon een fijne en rustige dinsdag wensen xuss Nel.

  14. Doe je maar rustig aan.
    Neem je rust.
    De logje komt wel weer.
    Sterkte ermee!

    Fijne dinsdag.

    Groetjes van Jacqueline & Ferry.

  15. Oh gelukkig, je bent weer in weblogland. Kwam zomaar even langs…
    Doei!

  16. Min

    Rustig aan hoor en geef die honden een extra knuffel.

  17. neem goed je tijd astrid en alles op jou tempo hoor;)
    kom je een fijne rustige woensdag wensen met liefs van mij..;))

  18. Inderdaad Astrid gewoon doen wat iedereen adviseert: de tijd nemen die je nodig hebt om weer tot jezelf te komen. Er komt vanzelf een dag het loggen weer begint te “kriebelen” en pas dán ben je er weer aan toe en niet omdat je een log plaatst omdat je denkt dat het weer eens moet! Snap je me nog…..ik kan dingen soms zo lekker moeilijk uitleggen…

    Heel veel sterkte, geef alle verdriet een plaats en kom dan weer terug meid!!

    Dikke knuffel,
    beuzeblaadje

  19. Laura

    Hoi Astrid

    Doe maar lekker even kalmpjes aan,is toch allemaal best veel geweest denk ik!
    Fijne vakantie,geniet ervan en neem lekker de tijd om bij te komen!!

    Groetjes Laura

  20. Lieve Astrid,

    Ik kom je toch een fijne dag toewensen.
    Liefs:Wilma.

  21. Goedemorgen Astrid tank je al wat bij aan energie? Blijf gewoon kalm aan doen hoor. Fijne donderdag xus Nel.

  22. Doe het maar rustig aan As
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet

  23. Lieve Astrid,

    Hoe staat het leven van jullie r nu zoal bij?
    begin je je al weer een klein beetje mens te voelen? Kom je en fijn weekend toewensen en wil je Mellis & donna een dikke knuffel van me geven…
    Liefs:Wilma.

  24. Ans en Yvonne

    Lieve As
    Toch een hectische dag vandaag! Een hele goede reis , hoop dat je vannacht toch een beetje kan pitten in de auto .
    Geniet samen lekker
    Dikke kus voor jou , Thom en de honden

  25. Hopelijk ben je gauw weer terug

  26. Het weekend komt eraan Astrid wie weet pak je wat extra energie dan xuss Nel.

  27. OT:

    Sorry voor dit plakberichtje

    Maar…

    Morgen ga ik verhuizen
    Ik hoop dat je mee verhuist:)

  28. Happy Halloween!! En wordt het vanavond pompoensoep? Ik wens je een fantastische vakantie toe! Geniet, rust uit en lees met volle teugen. xx

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

