Foto's en op vakantie

Met 2 foto’s van een koud Nederland sluit ik af met de berichtjes vanuit Nederland. Wij zijn vandaag vertrokken naar Hongarije voor een welverdiende vakantie. We waren er allebei erg aan toe kan ik je wel zeggen.
Van de week was ik al vroeg op pad met de honden in de vrieskou en heb leuke foto’s gemaakt.
Photobucket
Photobucket
Vanmorgen in alle vroegte dus al vertrokken naar Hongarije. We hebben hier een mooi aangepast huis gehuurd. Kijk maar een op Hongarije. Hoe de omgevind eruit ziet hebben we nog niet kunnen zien want het is hier aarde donker. Als ik zin heb om te loggen en wat foto’s te plaatsten dan zien jullie dat vanzelf wel dus 😉
Zodra ik de moed kan opvatten om weer bij jullie kangs te komen doe ik dat, maar ik kan het even nog niet opbrengen, sorry. Jullie heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties en trouwe berichtjes.
Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

