Gewandeld

Vanmiddag hebben we even een half uurtje gewandeld lang het meer waar we vlak bij zitten. Niet zo lang, omdat ik erg veel pijn heb, en eigenlijk het liefst op de bank lig of een uurtje in bed kruip. Ik baal er wel van eigenlijk dat mijn rug zo vervelend doet. Als het lukt willen we van de week nog een keer terug naar Budapest om wat dingen te zien, als het niet lukt, dan is dat erg jammer. Een paar foto’s van vanmiddag;

Thom heeft nog een mooi plaatje kunnen maken tussen het riet door.PhotobucketDonna vindt het heerlijk tussen al dat blad te spelen, het maakt geluid!PhotobucketMellis moet natuurlijk met de bal spelen en lekker rennen dus hieronder 2 actie foto’s. Kijk naar Donna, die doet haar best om het bij te houden ;)Jajaja, zie je de bal? Pak het dan als je kan…PhotobucketIk ben lekker sneller en kan hoger springen denkt MellisPhotobucketZe liggen nu allebei voor dood, want we hebben best een eind gewandeld. Voor die kleine pootjes van Donna best ver. Truste…..

17 reacties

Opgeslagen onder Vakantie

17 Reacties op “Gewandeld

  1. Heej As,
    Mooie foto’s!
    Heerlijk om de honden in actie te zien.
    Ik heb toch je advies maar een beetje opgevolgd en iets in een logje gezet. Als ik kon toveren dan toverde ik voor jou daar nu een zalig bed!
    Wens je een fijne zondag toe.
    Liefs:Wilma.

  2. He wijffie,

    Tja dat bed of betere rolstoel kunnen we wel voor je wensen maar helaas zal dat niet 1 2 3 lukken, probeer te genieten van de rust momenten……… we spreken elkaar snel weer.

    Dikke kus………….. Granny

  3. Rugpijn? Ze zouden het moeten verbieden! Maar helaas zo werkt het niet. Ik wens je tussen de pijn door toch veel plezier en veel mooie momenten toe.

  4. Zucht…..
    Ik heb even heerlijk bijgelezen Astrid want doordat mijn jongste dochter afgelopen week ziek werd en zelfs in het ziekenhuis heeft gelegen is er van loggen niets gekomen.

    Dit ziet er uit als een zaaaaaaaalige vakantie! Wat een leuke foto’s en heel leuk om jou daar ook zo nu en dan eens op te zien! Je oogt uitgerust en ontspannen maar “ogen” is natuurlijk iets anders dan “voelen”!
    Maaar………ik denk dat je ondanks je rugpijn volop geniet! Heb je nog een hele week tegoed?
    Dan wens ik jullie nog een heerlijke voortzetting!!

    Groetjes en heinig an!!!
    beuzeblaadje

  5. prachtige mooie foto,s zeg en jullie genieten met volle teugen,fijn te horen joh;))
    ik hoop dat je rug wat beter word zodat jullie nog even terug kunnen;)
    GENIET!! met liefs van mij..;))

  6. Ans en Yvonne

    die Donnaatje toch , zo schrander met die naar voren geklapte oortjes van haar , en Mellis die even laat zien …hoe het hoort ! Hele leuke foto’s As en Thom. Nog steeds mooi weer daar hè . Hoop dat de kleine wandelingetjes je nog even wat af kunnen leiden van de pijn. Oh wat zal je naar je nieuwe stoel verlangen !
    We denken aan je hier !!!

  7. Jammer dat je zoveel pijn hebt Astrid. Maar ondanks dat begrijp ik dat je toch volop geniet van je vakantie. Fijne voortzetting.
    O ja, Blijf vooral foto’s plaatsen, kunnen wij ook een beetje mee genieten.
    Groetjes

  8. Pia

    Getver dat die rugpijn je nu eigenlijk beperkt is waardeloos joh. Maar aan de honden te zien vermaken die zich toch wel. Ik hoop wel dat er nog wat te doen valt voor je want een vakantie is toch om van te kunnen gnieten

  9. hahahah leuke actie foto van Mellis:)

    Wanneer kom je weer terug?

    Fijne dag As

    Kuss Peet:)

  10. Prachtig plaatje ….die eerste foto !! …en helemaal leuk dat de honden ook zo genieten he
    Wel bálen van je rug joh…sterkte…en ….een fijne dag vandaag
    Groeten Sophia

  11. Jullie hebben het daar prima naar de zin en ook de hondjes vermaken zich prima. Jouw boom heb ik even goed bekeken en het is wel heel bijzonder.

  12. Prachtig foto’s gemaakt.
    Daar word ik vrolijk van.
    Pracht hond heb je.
    De honden vermaken zich wel.
    Heel vervelend voor je rug.
    Je kunt beter rust nemen.
    Heel veel sterkte ermee.

    Ik wens je een hele fijne week.

    Liefs van Jacqueline & Ferry.

  13. Hey As, kalm aan met je rug, je moet nog langer mee. Denk ook aan de puppy pootjes van Donna, veel lopen is niet goed voor haar groei en rug en….ongeveer als richtlijn 5 minuten lopen per maand dat ze oud is, 5 maanden…..5×5 = 25 min wandelen per wandeling. Liever vaker kort dan 1x (te) lang. Zo kan ze lang(er) mee als (hulp)hond. Denk ook aan jezelf meid! Fijne week nog!

  14. Mooie foto’s Astrid!! Heerlijk zo uitgeteld als de hondjes zijn …Fijne maandag xuss

  15. Mooie actiefoto’s van de honden zeg .. erg leuk 🙂
    Jammer van je rugpijn .. ik hoop dat het snel weer beter gaat en jullie nog 1 keer van Budapest kunnen genieten!

    Lieve groeten Henrike

  16. Voor de foto’s van vandaag hadden jullie niet helemaal naar Hongarije hoeven rijden, maar ze zijn er niet minder mooi om. De eerste had zomaar een Fries landschapje kunnen zijn …
    Mooi actiefoto’s van de honden!
    Veel plezier verder. Hopelijk verpest de pijn in je rug de rest van de vakantie niet!

  17. Inderdaad mooie actiefoto’s van de honden !

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

