Maandag

Tja, eigenlijk hebben we vandaag niet veel gedaan. We hebben weer lekker uitgeslapen en rond half 1 zijn we in de auto gestapt. We zijn even een stukje gaan rijden, met geen einddoel in ons hoofd. Gewoon een beetje de direct omgeving bekijken. Ik moet eerlijk zeggen dat het niet erg veel bijzonders was. Je ziet veel verschillende dingen. Van uitgestrekte akkers, armoede, tot hippe winkelcentra. Op het laatste zitten we niet echt te wachten. In dat geval kan ik ook gewoon naar de Koopgoot in Rotterdam.

We hebben even een uurtje rond getoerd en zijn weer huiswaarts gekeerd. Morgen staat Budapest op de planning. Er zijn te veel dingen die we nog graag willen zien. Het is niet een land waar we nog eens heen zullen gaan, dus we grijpen onze kans. Mijn rug werkt niet mee, dus dat wordt extra morfine, maar het moet maar even.

De Matthias Kerk schijnt een echte aanrader te zijn. Ik hoop er naar binnen te kunnen om een kaarsje aan te steken voor mijn oma. het schijnt redelijk goed toegankelijk te zijn dus ik wacht het af. Morgen wordt dus eigenlijk ons laatste dagje uit. Dan kan ik daarna bijtrekken en bijtanken voor de terug reis.We zijn al aan de laatste dagen begonnen dus. Ook al hebben we niet veel gedaan, toch is de tijd voorbij gevlogen. Maar ja, de tijd gaat altijd snel als je het naar je zin hebt. Ik ben inmiddels in mijn 4e boek bezig, dus eigenlijk niet erg veel gelezen. Maar goed, ook dat is geen ramp. We doen waar we zin in hebben ;)Groets Astrid

17 reacties

Opgeslagen onder Vakantie

17 Reacties op “Maandag

  1. Hoi lieverd,

    Hoop dat morgen alles naar wens verloopt, en dat de kerk voor jou toegankelijk is……
    En dan je weer opmaken voor de thuisreis….. nou doe rustig aan……… rij voorzichting (nou ja Thom!) en we spreken elkaar weer snel.

    Dikke knuffels XXXXXXX Mij.

  2. Hopelijk hebben jullie nog een mooie tijd in Budapest! Thom maakt trouwens ook mooie foto’s, die foto hieronder van het riet ziet er prachtig uit. En dat actieshot van Mellis met de bal geweldig! Moest lachen toen je schreef over de geluiden die Bella maakt, ik durf te zweren dat Ling van de week ‘mama’ zei … :)) zo’n rare geluiden komen daar af en toe uit! Ik ben trouwens ook zo’n boekenwurm, met een boek kun je me overal neerzetten dan vergeet ik alles om me heen. Veel plezier nog deze laatste dagen en een veilige thuisreis!

  3. je 4e boek, en niet veel gelezen???
    Ik kom amper aan 1 boek in 10 jaar!

    😉

    Groetjes,

    Billy

  4. Hetty

    Ik hoop echt voor je dat het morgen lukt om een kaarsje op te steken voor jouw oma. Geniet verder nog maar lekker van je dagen

    Hetty

  5. Ans en Yvonne

    Hoi As en Thom
    Nog een dagje amc en dan zit ’t er weer op ! Zeeburgertunnnel was aggesloten , dus kon net nog de switch maken . Poehééé anders uren vast gestaan . Het is erg herfstachtig in nederland , storm en regen hier . Hoop op een ‘goede dag ‘ voor je morgen . Dat je het händelen kan allemaal ! Sterkte , kracht en een dikke kus , enn… de groetjes voor je oma en opa !

  6. Lieve Astrid,
    Wat een mooie kerk gaan jullie morgen bekijken. Lief van dat kaarsje, kan ik wel gebruiken.
    Ze gaan hard met de muur. morgen ben ik al aan de beurt! ik ga zo ook lekker op de bank. Geniet van je laatste dagen.
    XxX Wilma.

  7. Ik ben benieuwd en hoop dat je naar
    binnen bent geweest in de Matthias Kerk Astrid!
    Jammer dat je rug niet mee werkt maar hopenlijk kun je desondanks toch nog van een paar rustige, laatste vakantiedagen genieten!

    Heel veel liefs,
    beuzeblaadje

  8. ik hoop dat het kaarsje lukt …
    heb even terug gelezen , dacht ..
    Hongarije ???? Meis viel helemaal in verbazing … gemist dus ……
    ben dus nu aan het bijlezen ;))))))))))))
    is wel zo leuk …geniet van die laatste dag …
    heb je verdient !!!
    dan maar wat extra morf …….liefs Lenie en pootje van Lotje

  9. niet lezen wil zeggen dat je wel veel ziet:-)
    da’s ook gaaf astrid,
    maak je maar geen zorgen om ijn hier gaat het goed,

  10. Jij terug in NL, ikke weg!
    Zal ’t ff wat duidelijker uitleggen. Wij zijn ingehuurd door Caribbean Airlines om met één vliegtuig met crew voor hun te vliegen om zodoende hun drukte op te vangen.
    Het zal alles bij elkaar een paar maanden duren en ik ga er voor een week of 3 werken. Als wij weg gaan komt er weer een nieuwe lichting uit NL.
    Simpel toch?
    Liefs Lisette

  11. Veel plezier morgen bij je dagje uit
    Nee ik heb NicciFrench nog niet gelezen ….thuis vaak andere dingen …
    Maar ik heb al van een paar gehoord dat ie mooier is dan de vorige…Dus ….
    En …drie boeken uit en aan je vierde bezig is best veel hoor
    Groot gelijk dat jullie doen waar je zin in hebt
    Geniet nog van de laatste dagen …en ik hoop dat je rug een beetje meewerkt
    Groetjes Sophia

  12. Vind je keilief!!
    Ik hoop dat je nog een mooie tijd daar hebt.
    Geweldig foto’s heb je gemaakt!

    Liefs Kon

  13. Ik vind ook dat je al aardig op weg bent met je vierde boek!
    Veel plezier in Budapest, hopelijk red je het met je rug.

  14. Pia

    Ik zal duimen voor je dat je het kaarsje kunt aansteken voor oma. En dat Boedapest een fijne dag zal geven ondanks de morfine. De Koopgoot ?????????? Nou daar ben ik gisteren nog doorheen gerend maar ik wordt ook daar niet vrolijk van hoor. Luxe, luxe en nog eens luxe. Maar het was de kortste weg naar mijn broodje Pom hahaha. Fijne dag Astrid

  15. Heerlijk he Astrid, zo’n vakantie. Alles mag en niets moet. Geniet van je laatste dag uit en rustige laatste dagen.
    Groetjes

  16. Geniet nog even lekker van de laatste dagen!!
    Groetjes Henrike

  17. Het bezoek aan die prachtige kerk zal er intussen wel op zitten. Hopelijk is het de moeite waard geweest en viel het mee met je pijn, zodat je er echt van hebt kunnen genieten. Als het meezit, dan zitten jullie op dit moment ergens lekker op een terrasje in Budapest.
    Geniet in alle rust van de laatste dagen daar.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

