Oostenrijk 1

We gaan van Hongarije door naar Oostenrijk. We wilden daar wat mensen bezoeken. We zijn ook even in de sneeuw geweest. Op 1000 meter hoogte lag er een vers pak sneeuw. Leuk voor de honden natuurlijk, en voor Donna de 1e keer. Ze vond het heerlijk.He zien jullie me, ik sta voor het eerst in deze koude zooi….PhotobucketNatuurlijk moet ik wel even met Mellis spelen, want hij is wel bekend met dit koude goedje,PhotobucketOjee, dit is wel erg diep…PhotobucketMorgen heb ik nog wat mooie natuur foto’s. Want die blijft indrukwekkend mooi onder een vers wit pak sneeuw.Dus dikke truien aan morgen, we gaan de natuur in.

11 reacties

Opgeslagen onder Vakantie

11 Reacties op “Oostenrijk 1

  1. Hahahaha, wat schitterend om te zien!! Zo mooi als de dieren genieten he…Daar kunnen we heel veel van leren. Zo heb ik vanmiddag dus ook genoten.Deur achter me dicht en weg!HOPPA!
    Liefs:Wilma.

  2. Ans en Yvonne

    Toch nog een beetje onwerkelijk hoor As , zo’n witte wereld ! Wat een kleine poepedoos hè Donnaatje zo in de sneeuw te zien dartelen. Erg leuke foto’s met Mellis samen. Was het niet heel erg koud voor je ?

  3. Kijk, now we’re talking! That’s my cup of tea! Op naar de sneeuw. Ik heb mijn tas al klaar staan (in gedachten). Al heeft Tobias altijd gemengde gevoelens bij sneeuw. Hij vindt het één dag prachtig, maar na twee, drie dagen geeft hij het op. Hij krijgt er spontaan obstipatie van. Bovendien is hij niet gecharmeerd van skiën, danwel skiërs. Alleen de liften vindt hij een groot feest…. Groet, M

  4. Leo

    In de komende dagen deze week verwachten ze daar eenextra meter sneeuw. Maar ook Sauerland en Eiffel krijgen een pak. Heb je de auto al klaar staan? Ik zou nog een keertje teruggaan hoor…..alleen wel de honden een zender om doen, want die vindt je wellicht niet meer terug met zoveel van dat spul…..

  5. Oh heerlijk: een dik pak sneeuw!!!

  6. wow wat een sneeuw zeg ! de honden hebben zich zo te zien goed vermaakt !

  7. Ohh .. echte sneeuw .. HELEMAAL GAAF!! En ‘je foto’s zijn weer prachtig! Je hebt talent!
    Groetjes Henike

  8. hahahaha, ik weet nog goed toen onze poes hier voor het eerst in aanraking kwam met sneeuw, die wilde ze iedere stap van haar poten slaan maar dat viel niet echt mee
    Hilarisch zicht!

  9. Wauw wat een mooie plaatjes van de honden in de sneeuw.Dat ziet er uit als dikke pret!!
    ben benieuwd naar de overige foto s,heel lang geleden gingen wij als gezin elk jaar naar Oosterijk,ik denk er nog vaak aan.
    Lekker spelen in de witte sneeuw zoals we t hier nooit zagen!

    Groetjes Laura

  10. Pia

    Heerlijk graven en rennen in de sneeuw, leuk om te zien zeg. En de natuur……. is geweldig daar, dus ik kijk er naar uit om jouw foto’s te zien

  11. Wat een super gaaf en lief gezicht
    die honden in de sneeuw! Het idee
    nu al sneeuw!!!!!

    Doeiii,
    beuzeblaadje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

