Even een update

Zo weer even zin om een logje te maken. Door het lezen bij mijn medeloggers kreeg ik spontaan zin om ook weer eens een logje te schrijven. Na de vakantie is het er niet meer echt van gekomen. Ik heb niet zo veel zin om te loggen. Ik ben te druk met andere dingen, en die hebben voorrang.

Met het werk is het druk, maar zo waanzinnig leuk. Het geeft me dagelijks weer een enorme energie boost. Ik lees ook veel. Zoals jullie zullen zien, verandert er regelmatig iets in de boeken kolom aan de zijkant. Ook mijn nieuwe cabrio is binnen gekomen deze week. Wat een heerlijke stoel zeg. Hij rijdt waanzinnig lekker. De vering is helemaal waanzinnig. Ik moest van de week naar de oogarts. Daar kan ik niet liggend naar binnen dus ik ben het rolstoel vervoer gegaan. Ik ga altijd liggend, met de ambu, maar de vering van de stoel is zo goed, dat ik nu eens niet uit elkaar gerammeld ben in de bus. Helemaal te gek gewoon. Hij gaat ook een stuk sneller en dat vindt Mellis natuurlijk weer helemaal te gek. Kortom, een echte aanrader deze C500 van Permobil. Je kan er heerlijk in zitten en ook het liggen gaat goed.

Gisteren avond is mijn verstelbare lattenbodem kapot gegaan. Ik heb altijd mijn benen in een best hoge verstelbare stand staan. Dit is ook makkelijk en een goede hoogte om een transfer te maken naar de rolstoel. Gisteren avond ging er wat mis, ik viel terug op bed, en spontaan brak de bodem. Gelukkig komen ze vandaag nog een nieuwe bodem brengen. Ik kan niet zonder de beenverstelling omdat mijn rug anders niet goed recht kan, en dus mijn wervels gaan schuiven. Het was dus een hopeloze nacht. Maar wel super dat ze vandaag nog proberen het te gaan vervangen. Duim voor me dat het lukt.

Verder gaat hier alles zijn gangetje. Sinterklaas hebben we overgeslagen. Voor kinderen is het misschien erg leuk om te vieren, maar wij waren gewoon samen. We hadden wel eenstuk letter bij de koffie, maar verder hebben we niets gedaan. Ik hoop dat iedereen die het wel gevierd heeft een leuke avond heeft gehad.

Jullie zijn weer enigzins op de hoogte. Geen idee of ik weer dagelijks een logje ga maken. Op het moment zijn er hele andere dingen die mijn aandacht vragen en die voorrang hebben. Mocht ik jullie dus niet meer spreken, een hele fijne december maand.

Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

