Nieuwe bril en andere dingen

Mijn nieuwe bril is binnen. Het is nog een heel karwei geweest om dat eindelijk eens voor elkaar te krijgen, en er zijn meerdere bezoekjes aan de oogarts nodig geweest. Maar eindelijk hij is klaar. En om nu te voorkomen dat jullie gaan vragen om een fotootje, die zet ik er gelijk maar bij. Geen geweldig shot, maar dat krijg je als je jezelf op de foto wilt zetten 😉PhotobucketWij hadden vandaag een rommel dagje. Ik wilde even naar Ikea om nieuwe wijnglazen te halen. Op de 1 of andere manier is er nog al veel gesneuveld dit jaar. Bij Ikea zijn ze mooi en niet te duur. Als ik een wijntje drink dan heb ik graag een groot glas, met weinig wijn, dat drinkt zo lekker. Dus wij togen naar Ikea. Gelijk wat nieuwe pannen meegenomen, en ook 2 nieuwe hanglampen voor boven de salon en eetkamer tafel. Zo gezegd zo gedaan. Daarna hebben we heerlijk zitten lunchen en wat zitten drinken. Volgende stop was de Makro. Daar was een opblaasbed in de aanbieding en die wilden we graag hebben om mee te kunnen nemen naar mijn schoonouders. Nu haalt schoonpa de bedden naar beneden, maar dit is natuurlijk makkelijker. We gaan hem met de kerst uit proberen. Daarna moest Thom nog even langs de Karwei voor iets en daarna heeft hij mij afgezet op het dorp bij de brillenzaak. Het was dus een bezig dagje. Wel gezellig zo door de week moet ik zeggen.Er is inmiddels ook besloten wanneer Donna weg gaat. Ze gaat 12 januari met ons mee naar een studiedag, daarna gaat ze met een collega mee naar huis, die haar vervolgens de volgende dag aflevert bij haar nieuwe baasje. Mocht het niet goed gaan dan kan ze natuurlijk altijd terug komen. Dat spreekt voor zich. Er is dus een eind datum in zicht. Dat wordt dus aftellen. De nieuwe baas kijkt er ook enorm naar uit. Hbe ik verder nog nieuws, es even denken…….Nee eigenlijk niet echt. Ik heb donderdag mijn laatste vergadering van het jaar. De politiek en alles gaat met reces, dus wat het vrijwilligerswerk betreft gaat Assie dan ook verplicht met reces. Het gewone werk loopt nog wel gewoon door. Maar dat geeft ook niet.Ik ga deze week ook echt proberen weer eens bij jullie langs te komen. het lukt me gewoon niet. De dagen vliegen voorbij. Voor je het weet is het avond en weer laat. Ik ga mijn uiterste best doen!

31 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

31 Reacties op “Nieuwe bril en andere dingen

  1. plauzzz

    Mooi! erg intellectueel….

    ben nu bezig in code Rebecca van Ken Follet, (schrijver van de kathedraal) ook een goed boek.. Als ik je tip mag geven!

  2. die bril staat je geweldig, Astrid (lijkt wel een beetje op de mijne), en dat shot valt heel goed mee hoor!
    Ja, m’n dochter heeft ook al enkele dingen gescoord bij Ikea. Net omdat het prijs/kwaliteit zo meevalt is het voor iemand die net op haar eentje gaat wonen een gepaste winkel.

    Groetjes,

    Billy

  3. Hai As
    Wat leuk om weer wat van je te horen:) Gave bril, staat je goed. En vwb de ikea, ik kom er graag en er zijn hier bij mij thuis veel ikea dingen te vinden:) doeiii xxx Betty

  4. Hallo Astrid,
    Leuk die bril, staat je goed! De ikea is een prettige winkel om te shoppen, niet al te duur en leuke spullen. Zo te lezen ben je dus ook weer geslaagd bij de ikea!
    Jammer dat Donna weg gaat bij jullie, maar ze krijgt vast en zeker een leuk nieuw huisje!
    Fijne avond,

    Groetjes van Tanya

  5. Hippe bril!!
    Hou ik van. :-)))
    wat jammer van Donna…Maar ja dat wist je…en toch is het jammer.
    Fijne avond & liefs van mij.
    XxX Wilma. knuff voor beide honden!!

  6. We rommelen hier ook wat af. Heb vandaag niets bijzonders gedaan. Afgewassen, ge-internet, gekookt, boodschappen gedaan, gewandeld. Een postpakket met benenzak (trappelzak)voor in de scooter in ontvangst genomen en ben zo duf als een meloen. Hoop niet dat het op de griep of iets anders lijkt. Als dat wel zo is dan ben ik niet blij en dan wacht ik wel tot het weer over is. Voorlopig ben ik net een vaatdoek….. 😦

    Verder heb ik het heet van de pers bij Service Dogs vandaan. Heb geen link voor je helaas. Als het gaat gebeuren zal het niet voor 2010 zijn. Het is allemaal mooi klote. Terug naar de pre-historie lijkt het wel… Zucht!

    Verder niets bijzonders te melden. Ga op bed liggen met een potje koffie. De koorts wordt onderdrukt door de medicijnen denk ik want ik voel me behoorlijk waterig… Als de griepprik ook zijn werk doet dan moet het einde van de week weer beter gaan. Hou ik me voorlopig maar kalm.

    ~~Francine en Diesel~~

  7. owja, die bril ziet er goed uit 😀 En fijn dat het baasje van Donna iets leuks heeft om naar uit te kijken. Wat vliegt de tijd.

  8. Min

    Fijn dat je het weekend en deze week zo geniet. En die bril is top.

  9. Heb je die foto zelf gemaakt!!!??? Ik vind hem hardstikke goed! Stoere bril in een lekker kleurtje, helemaal goed. Ja ik had dat opblaasbed ook gezien bij de Makro, altijd handig he? Lijkt me best lekker liggen. Ben blij dat de Makro nu helemaal klaar is. Al zal het nog wel even duren eer je weer helemaal de weg weet…

  10. Deze bril staat jou heel goed.
    Wat een drukke dag had je, met al de boodschappen die je moest doen.
    Eind december is voor iedereen een hele drukke tijd.

  11. Hee … kek brilletje, staat je hartstikke goed en het is ook nog eens een
    leuk zelfportret geworden, geen makkelijk klusje! Wat gaat de tijd snel zeg, Donna is nog maar een paar weekjes bij jullie :(. Wat zal Mellis zijn kameraadje gaan missen en jullie natuurlijk ook. Hopelijk klikt ’t met het nieuwe baasje. Ling wordt ook zo groot, niet normaal wat die honden een groeispurt doormaken en lomp dat dat lange lijf is! 🙂

  12. Leuke bril!!! Staat je goed. Hij is goedgekeurd!
    Wij moeten ook nog naar de ikea. Zijn met de woonkamer bezig en hebben weer wat nodig. Ook hier gaan we regelmatig er eten, lekker.
    Fijne Feestdagen! Natje xxx

  13. De bril past bij je. Hij staat je goed. En dat de dagen voorbij vliegen is toch alleen maar een goed teken? Je bent gewoon lekker bezig. Tijdens de reces heb je misschien weer wat meer tijd om te loggen en te lezen en zo niet nou lekker belangrijk. Moet je alleen doen als je zin en tijd hebt.
    Groetjes

  14. Hetty

    Ik dacht al, he As heeft een nieuwe bril. Hij staat je goed. Je bent niet alleen een directie-secretaresse, je lijkt het nu ook, geintje.

    Geniet nog even van Donna. Ik hoop haar eens tegen te komen met boodschappen doen of uitlaten, hier in de wijk. Ik ben benieuwd

  15. Hoi As

    Nou je nieuwe bril is erg mooi!staat je goed!
    Lekker zo dagje langs allerei winkels en ikea,daar ben ik zlef veslaafd aan en op een doordeweeks de dag is het ook lekker rustig!En beter nog je kan er liggend rondrijden!
    Geniet nog even van Donna en ik wens haar t allerbeste toe bij haar nieuwe baasjes!

    lekker wel datje dadelijk 2 weken niet zoveel te doen hebt en je al je energie voor de feestdagen kan gebruiken!Wij werden gister enorm verrast,van een winkelier op het dorp kregen we zomaar een heel groot kerstpakket,zo lief gewoon!
    Vol met lekkere dingen!!

    Knuffels laura

  16. Hoi As, mooie bril, leuke foto ook! Word jij ook zo hebberig van Ikea? en Makro is natuurlijk ook leuk, nu die suffe verbouwing voorbij is (zelfs het personeel wist geen weg). Krijg je weer een gasthond als Donna weg is? anders is Mellis zo enig-hondje… groetjes uit Rotterdam

  17. Pia

    Hij staat geweldig, past helemaal bij je gezicht. Wijnglazen moeten inderdaad groot zijn, drinkt veel lekkerder. Hopen dat het goed gaat met Donna en verder gewoon doen waar je zin in hebt. Vandaag mag ik met mijn moeder een bril uit gaan zoeken, zit ze al maanden tegen aan te hikken. Dus het werd tijd

  18. Lekker dagje zeg! Hier staat een bezoekje aan de Ikea gepland in de vakantie .. gezellig samen met een vriendin .. heerlijk!
    De bril staat je leuk hoor!
    Fijne woensdag verder!
    groeten Henrike

  19. Mooie bril Astrid, leuk kleurtje en hij staat je bijzonder goed.

    Ik wens je alvast hele gezellige feestdagen!

    Groetjes Sjoukje

  20. Ans en Yvonne

    Hé As !
    Mooi fokje, schitterende kleur !
    En wat nou , … geen leuke foto. Súper intelligente blik Whahaha ! Maar ja wat wil je ook met zo’n wereldbaan !
    Maak je geen zorgen , je kan er mee ‘voor de kraam langs zoefen hoor in je C500 cabrio !
    Wij waren afgelopen maandag ook in Ikea na bezoek AMC
    Eerst naar dokkie , en toen naar de kapper , want die hebben wij daar.. geknipt en geschoren allemaal weer met kleurtjes in ’t haar voor ‘under the kersttree ‘
    Sanne moest nog wat dingetjes voor in haar huisje hebben , dus het was weer vanouds shoppen .
    Lekker gegeten , maar we zaten onder een airco of wat , in ieder geval rete – koud ! Ans is nu ziek en wel zo dat ik haar eigenlijk niet alleen kan laten. Dus gisteren , vandaag en morgen ‘het netwerk ingeschakeld ‘
    Gelukkig is ze niet alleen. En gaat het vandaag alweer iets beter dan gisteren.
    Maar leuke winkel hoor Ikea en heerlijke kook dingetejes , heb er zelf een peper / kruiden molentje vandaan gehaald .
    Ga zo weer naar m’n werk .
    Heerlijk voor Donna’s toekomstig baasje dat er zon aan de hemel voor haar schijnt.
    En werelds dat jullie dit zo voor haar hebben gedaan !
    Dikke kus van hier

  21. Hij staat geweldig!!
    En mooi kleurtje.Ik woon heel dichtbij ikea.
    Ze hebben altijd leuke spulen.Sommige is niet zo duur vind ik.
    Leuke foto gemaakt.

    Ik wens jullie alvast hele fijne feestdagen toe.

    lLiefs van Jacqueline & Ferry.

  22. Je hebt een prachtige bril uitgezocht, Astrid, hij staat je geweldig!
    Lekker om af te kunnen tellen naar het eind van het jaar, en even een tijdje lekker rustig aan te kunnen doen zonder van alles te moeten.
    Het aftellen naar de dag waarop Donna vertrekt lijkt me minder leuk, maar dat weet je natuurlijk van tevoren, en minstens zo belangrijk: je weet waar je het voor doet.

  23. Mooie bril hoor, staat je goed ! En Ikea, ja daar kan ik ook naar toe gaan voor 1 ding en met een Twingo vol terug komen…

  24. Leuk hoor, die bril.
    Fijne avond.

  25. lieve astrid, wat staat die bril je mooi! knus dat je het boek Ademloos al in huis hebt, straks heb jij ’t nog eerder uit dan ik, morgen ben ik de hele dag weg en vrijdagmiddag naar de film…..maar ik vind ’t knus om ’t rond de kerst uit te hebben….ben heel benieuwd wat jij ervan vind? ook nieuwe wijnglazen etc. knus dagje, toch? heb ’t goed, liefs rietje

  26. Mooie bril Astrid. Ik vind de brillen met de kleurtjes toch erg leuk dit jaar! Wordt tijd dat je een klein beetje rust krijgt want het was een druk jaar voor je. Ik wens je een fijne donderdag toe xus Nel.

  27. Dat staat je hartstikke goed, die bril! Je hebt er een prima koppie voor!Als je nu ook nog plezier hebt van de rust die de glazen je geven….. Vast. Ik wens je een mooie dag toe. xx

  28. Die bril staat je echt goed zeg
    lekker pittig en de kleur past goed bij de kleur van je ogen:)

    Fijne dag As

    Kusss Jans

  29. Hoi Astrid, De Hulphond gaat w.s. uit de basisverzekering met ingang van 2010, dus nu staat er nog niets in je polis. Ik ben heel benieuwd wat er voor in de plaats gaat komen, niets of iets…maar de overheid…daar kan je niet echt op bouwen voor de lange termijn. Mooie bril hoor, knap dat je er een foto van kan maken zelf. Wat voor een taak krijgt Donna? Knap dat je haar erbij kon hebben, met zindelijk maken enzo, toch een hele onderneming lijkt me. Fijne dagen voor het geval ik niet meer langskom hier.
    Groetjes,

  30. Leuke bril !!!….en die foto is best leuk van jou hoor …van jezelf vind je t nooit wat he …maar …..hij is leuk !
    Heerlijk even naar Ikea ….je hebt er gelijk maar een hele shopdag van gemaakt joh…..
    Voor nu ook een fijne dag
    Groetjes Sophia

  31. Beetje saaie opmerking, maar inderdaad, leuke bril.

    Grt, ronald

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

