Ademloos in adem uitgelezen

Wat een boek zeg, Ademloos. Het is een verhaal om kippenvel van te krijgen. Je kan het boek niet weg leggen. Je wilt weten hoe het afloopt met de schoonouders van Ron. Je wilt weten of Kim inderdaad een klaplong heeft. Je wilt weten of Balou uiteindelijk wel gaat luisteren en zijn baas niet meer in de zeik gaat zetten. Kortom, je wilt het boek uitlezen, maar ook eer niet, want dan is het uit. En dan? Ik heb gisteren avond om 11 uur de bladzijde gelezen en vond het jammer dat het uit was. Je wilt weten hoe het NU met haar is. Kortom, ik vind het een absolute aanrader.

Kim en Ron kruipen in hart, zoals maar weinig gebeurt met boeken.

Ademloos krijgt *****

Vandaag staat er niets op het program. Een nieuw boek uitzoeken 😉 De superdikke zaterdag krant lezen. Gewoon, lekker relaxen. Het weer is slecht, maar vanmiddag wil ik nog wel even lekker met de honden naar buiten.

Voor iedereen een fijn weekend.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

