Super kerstpakket!

Ik had vanmorgen een enorme verassing in mijn mailbox zitten. Een mailtje van mijn collega met de titel: Suprise!!!!! Wat zal er in de bijlage, een dinerbond voor Las Palmas van Herman den Blijker!! Geheel verzorgd voor 2 personen, we hoeven alleen maar een afspraak te maken om te gaan. Is dat nou niet helemaal geweldig?? Wat een superlieve collega’s heb ik toch. Helemaal te gek!! Dit zorgde wel weer gelijk voor de nodige emotie op de vroege maandag, mijn dag kan niet meer stuk.

Al met al is het ook nog best een redelijk stabiel jaar geweest voor mij. Ik ben redelijk goed hersteld van een mega zware operatie. Ik kan weer uitkijken naar dingen, en genieten van de vele leuke dingen die er gebeuren. We zijn met ons bedrijfje begonnen en dat is helemaal superleuk allemaal. Kortom, een jaar om op terug te kijken. De positieve dingen laten de minder leuke dingen weg vallen. Helemaal geweldig.

Ik heb natuurlijk ook mijn nieuwe cabrio gekregen. Deze stoel maakt het voor mij mogelijk om wat langer uit mijn bed te zijn en te kunnen zitten of liggen in mijn nieuwe stoel. Thom heeft nog een leuke foto gemaakt.

Photobucket

Mij gaat het niet meer lukken om voor de kerst nog een logje te plaatsen, dus rest mij niet anders om jullie hele fijne dagen te wensen. Geniet ervan, geniet van elkaar. Geniet van de dingen die wij wel hebben, en zo veel mensen niet.
Tot na de kerst!

13 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

13 Reacties op “Super kerstpakket!

  1. Wat leuk zo een Kerstkado !!
    Heerlijk vooruitzicht voor jullie joh
    Hele leuke foto en …wat een super stoel …fijn dat je daardoor wat langer uit je bed kan blijven
    Voor jullie ook hele fijne dagen …geniet van alles …en ….tot na de Kerst
    Groeten Sophia

  2. ronnieâ„¢

    Gaaf Assie!
    Weer naar Las Palmas. Geniet er maar van. Maar eerst vrijdag ergens anders in Rotterdam lekker happen.

  3. Dat is echt een geweldig cadeau Astrid en je weet ieder geval dat je iets leuks in het verschiet hebt … ik wens je voor nu een goede start van de laatste week van 2008 xuss Nel.

  4. hééél fijn dat je zo’n leuk kado kreeg, Astrid!
    Ik wens jou alvast een fijne Kerst toe

    Groetjes,

    Billy

  5. Aquawoman

    Jij ook hele fijne kerstdagen en een goed, gelukkig en zo min mogelijk tegenslagen in 2009 gewenst.

    Groetjes
    Aquawoman

  6. Voor jou ook hele fijne dagen en ook voor ieder die je lief is
    Fijne dagen
    Grt en knuff Mariet.

  7. Zo’n mooi kerstcadeau is toch weer een leuk stukje waardering voor al het werk dat je verzet, Astrid. Het is is je van harte gegund!
    Mooi ook, dat je ondanks de moeilijke perioden terug kunt kijken op een goed jaar.
    Ik wens jullie gezellige dagen en een fantastisch 2009!

  8. Wat heerlijk te lezen dat je zoveel plezier hebt van die nieuwe elektrische rolstoel! En wat een cadeau: doe maar chic, hoor. Hihi.
    Ook ik wens je mooie feestdagen – samen met Thom – en een smakelijk 2009.

  9. Wauw wat een super verassing!Dat word nog smullen!!
    Echt lief en je verdient t harstikke!!!

    Fijne dagen As!hoop dat je leuke dagen gaat hebben en daarna lekker bijkomen!!

    Veel plezier!!

    Liefs Laura

  10. Ans en Yvonne

    Wat een schatten zijn het toch hè As !
    Maar je verdient het, en het is ook echt iets waar jullie onwijs van genieten !
    Wat een leuk kerstpakket !
    Ben benieuwd waar jij onze smaakpapillen weer gaat stimuleren !
    Héle fijne dagen As voor jullie beiden,hou elkaar vast en… een borrel op ’t leven !
    Proost !

  11. Goedemorgen Astrid een deel vam punt.nl ligt eruit. Ik wens je daarom iets vroeger heel fijne Kerstdagen toe xus Nel.

  12. Kan me helemaal voorstellen hoe blij je was met zo’n verrassing! voorpret, pret en napret bij zo’n cadeau, en helemaal verdiend ook nog!
    Fijn joh, die stoel, voor jullie allebei of eigenlijk alledrie als ie harder kan, leuk voor Mellis. Jullie wensen we ook heel fijne Kerstdagen en een supergoed 2009 toe! groetjes ook van Wim, poot van Emma, dikke knuffel van ons,
    annelies

  13. Leuk kerstpakket zeg! Daar ga je natuurlijk super van genieten!! Leuk!!
    En wat een mooie cabrio heb je, past goed bij je zo te zien!! Ik wens jou en Thom, en de hondjes mooie feestelijke kerstdagen toe! Kijk lekker terug op een mooi 2008 en geniet van 2009!!

    Lieve groeten Henrike

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

