Het eind van het jaar in zicht….

De kerst is voorbij. Wij zijn woensdag eerst naar een fokker gereden in Pieterburen, om naar een nestje wit duitse herders te gaan kijken en kennis te maken met de fokker. Dit was heel erg leuk. Daarna zijn we doorgereden naar mijnschoonouders in Assen. Daar hebben we een gezellige kerstavond en 2e kerstdag beleefd. Na de koffie op 2e kerstdag zijn we weer vertrokken. Eerst richting Veenendaal, waar Kees, de fokker van Donna woont. Daar is Donna een nieuw kapsel aangemeten. Kees bedankt he! Toen ging de reis verder naar onze vrienden in Rotterdam. Ook daar was het weer super gezellig. Uiteindelijk waren we om ongeveer 22.00 uur thuis. We hebben nog even tv gekeken en zijn toen gaan slapen.

Al deze dagen werd ik al geplaagd door griepklachten. Keelpijn, spierpijn, en vreselijk verkouden. Nu lig ik te rillen in mijn bedje terwijl ik dot logje maak. Ik ben dus geveld door de griep. Ik heb koorts en ben mn stem kwijt. Verdere details zal ik jullie besparen 😉

IK heb met de kerst ook nog gelezen, uiteraard. Ik heb Tegengif van Judith Visser gelezen. Een aanrader ****! Ik heb ook Complex van Marelle Boersma gelezen, ook een aanrader die **** krijgt. Het valt me mee wat de Nederlandse auteurs neerzetten. Ze lezen als een trein en je kan niet stoppen, je wilt weten hoe het afloopt. Dus mensen, lezen! Nu ben ik bezig in Dwaalspoor van Loes den Hollander, en ook dat is een aanrader.

Nu gaan we richting het eind van het jaar. Traditie getrouw gaat dat gepaard met de muziek van radio 2 op de achtergrond. De top 2000 staat hier aan. Zo zalig al die oude en nieuwere nummers, die je aan van alles doen herinneren. Heerlijk om te luisteren naar de verhalen die samengaan met de liedjes. Wat een heerlijke manier om het het jaar af te sluiten. Luisteren jullie ook?

Ik ga herstellen van de griep en lekker lezen. Ik heb een enorme stapel boeken liggen die ik nog wil lezen. Dus ik vermaak me wel. Allemaal een fijne tijd naar aanloop van het nieuwe jaar.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

